دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روایتی از بیماری رهبر معظم انقلاب: از انتخاب بیمارستان دولتی نشان از ساده زیستی رهبر تا استفاده صحیح از بیت المال/زندگی رهبر همانند شهروند عادی... 

دوشنبه، 18 تیر 1403
کد خبر: 396257
ساعد نیوز: امام جمعه دیلم گفت: انتخاب بیمارستان دولتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از ساده‌زیستی و استفاده صحیح از بیت‌المال و در طبقه پایین جامعه قرار دادن معظم‌له است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دیلم با اشاره به عمل جراحی موفقیت آمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: دعا و نیاش مردم از جمله مردم دیلم برای رهبری نشان دهنده علاقه و الفت شدید بین ولی امر مسلمین و امت اسلامی است .

وی با بیان اینکه در جریان عمل رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیوند مردم با ولایت مستحکم‌تر شد گفت: وجود رهبر معظم انقلاب در راس نظام مایه افتخار و صلابت نظام و ملت در عرصه‌های مختلف شده است.

امام جمعه دیلم، ضمن آرزوی سلامتی کامل برای رهبر معظم انقلاب بیان کرد: عمل جراحی موفقیت آمیز معظم‌له قلب دوستداران و علاقه‌مندان را در جهان شادمان کرد و در کشور مردم عالی‌ترین مراتب عشق و ارادت خود را به رهبری به نمایش گذاشتند.

حسینی بوشهری، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به ساده‌زیستی دارند خاطر نشان کرد: انتخاب بیمارستان دولتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان از ساده‌زیستی و استفاده صحیح از بیت‌المال و در طبقه پایین جامعه قرار دادن معظم‌له است.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج گفت: این کنگره فرصت ارزشمندی است تا زائران خانه خدا که از سراسر جهان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند با عمل به دستورات الهی، معنویت را در خود تقویت کنند.

امام جمعه دیلم، تصریح کرد: جهان اسلام به واسطه دسیسه‌های دشمنان و رفتارهای آنان در خطر بروز اختلاف است که باید مسلمانان روحیه اتحاد و وحدت در خود تقویت کنند.

حسسینی‌بوشهری، تاکید کرد: دشمنان اسلام سعی در متهم کردن مذهب شیعه به خرافات دارند که باید مسلمانان در این عرصه هوشیارانه عمل کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 18 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از سولماز، خواهر بزرگ و دست راستِ سردار آزمون+عکس/ حساب کتاب و مدیریت مجموعه های ستاره فوتبال دست ایشونه👌
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(ویدئو) خوانندگی فرزاد فرخ در اتاق خوابش / صداش یه آرامشی داره
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ خاطرۀ دلنشین موتورسواری استاد موسوی واعظ، حاج آقای برنامۀ "محفل" در دورۀ تدریسِ دانشگاه/ دعایی که خدا خیلی زود مستجاب کرد...
برنده بهترین عکس عروسی سال 2023 چه کسی است؟/عروس دامادی که برنده جایزه 1500دلاری شدند!
بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندانشان چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی