دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ماجرای تکان دهنده زندگی کردن آیت الله خامنه ای در کانتینر به مدت 4 سال بعد از انقلاب + ویدئو/روایتی قابل تامل که برای اولین بار در تلویزیون بیان شد 

یکشنبه، 29 بهمن 1402
ساعدنیوز: در یکی از برنامه‌های شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران، مساله‌ای در مورد محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل ایام انتخاب ایشان به عنوان رهبر انقلاب مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از مشرق، در یکی از برنامه‌های شبکه افق سیمای جمهوری اسلامی ایران، مساله‌ای در مورد محل سکونت حضرت آیت الله خامنه ای در اوایل ایام انتخاب ایشان به عنوان رهبر انقلاب مطرح شد.

در این برنامه تلویزیونی، میهمان برنامه به نقل از یکی از محافظان امام خمینی(ره) نقل می‌کند: «رهبر انقلاب در ساختمان دولتیِ متعلق به ریاست جمهوری زندگی می‌کردند، عده‌ای می‌خواستند برای آقا ساختمانی احداث کنند که با مخالفت رهبری مواجه شدند و آقا سه، چهار سال اول رهبری را در کانتینر (کانکس) زندگی می‌کردند»

در ادامه به بازخوانی خاطرات محمدحسین خوشوقت فرزند آیت الله خوشوقت در مورد مراسم ازدواج دختر آیت‌الله و پسر مقام معظم رهبری که در منزل حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای برگزار شد پرداختیم:

فرزند آیت الله خوشوقت در مورد این مراسم می‌گوید: در مراسم بله‌بران همشیره که در منزل مقام معظم رهبری برگزار شد، حضور داشتم. بستگان درجه یک دو طرف هم حضور داشتند. از آن طرف هم فرزندان مقام معظم رهبری و برادر همسر ایشان بودند. آقای حجازی و چند نفر دیگر هم بودند.

وی می‌افزاید: این مراسم در یک خانه پیش ساخته ساده برگزار شد! منزل مقام معظم رهبری در همین کانکس بود! غرب منطقه ریاست جمهوری در خیابان آذربایجان، یک فضای خالی بود که در آن جا با کانکس یک ساختمان یک طبقه ای درست کرده بودند. محل کار مقام معظم رهبری هم در همین سازه قرار داشت.

برادر عروس رهبر معظم انقلاب می‌افزاید: داخل کانکس نشسته بودیم؛ ناگهان یک صدای تکان دهنده از سقف فلزی به گوشمان رسید که همه جا خوردیم. یک میوه کاج رها شده بود و روی سقف فلزی کانکس افتاده بود. پیش خود گفتم، این سازه، در عین سادگی بیش از حد، نا ایمن هم هست. نکند خدای ناخواسته، اتفاقی برای رهبری و خانواده‌شان بیفتد!


7 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی شاهرخ استخری از دفتر کارش در بلژیک برای اولین بار+عکس/ من عاشق محیطش شدم😍
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چهره خندان و حال خوش بازیگران زن در قایق سواری بر روی آب‌های زیبای ایران؛ از سانیا سالاری و نرگس محمدی تا بهاره رهنما به همراه حاجی، همسر سابقش+عکس
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
مراحل سابمیت مقاله
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
(ویدیو) ماجرای عجیب سرقت کیف پریناز ایزدیار از زبان خودش
(عکس) تولد 41 سالگی امید حاجیلی در کنار پدر، مادر و برادرزاده‌ی باکلاسش با یک کیک کاملا موسیقیایی/ به به چه خانواده‌ی خوش استایلی👌