دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

روایتی قابل تامل از ساده زیستی رهبر معظم انقلاب از زبان پزشک ایشان؛ لباس‌های ایشان همیشه تمیز است اما گاهی دیده می‌شود که سوراخ‌هایش دوخته شده! 

سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
کد خبر: 388686
ساعدنیوز: علیرضا مرندی گفت: من در ازدواج یکایک فرزندان رهبر معظم انقلاب بودم. هر مراسمی رهبر معظم انقلاب داشته باشند بیش از یک نوع غذا وجود ندارد؛ یعنی تنوع نیست؛ چه عزا باشد چه عروسی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فارس، علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی در برنامه «سلام تهران» شبکه 5 سیما با اشاره به فعالیت‌های سیاسی خود پیش از انقلاب،گفت: پدر من اعتقادات سیاسی ضد رژیم داشت. من نیز از دوران دانشجویی خود در کارهای محدودی که در آن روزها می‌شد انجام داد؛ مانند پخش اعلامیه مشارکتی داشتم و گاهی اوقات شعارهایی علیه رژیم می‌دادیم.

وی با توجه به ارتباط خود با رهبر معظم انقلاب، گفت: در آن زمان وزیر بهداری بودم و ایشان رئیس‌جمهور بودند؛ بنابراین این توفیق را داشتم که در خدمت ایشان باشم.

مرندی متذکر شد: گاهی بعد از جلسات دولت دونفره قدم می‌زدیم، من از فداکاری‌های همسرم در دوران زندگی می‌گفتم که اگر توفیق در زندگی یا تحصیل داشتم از او بوده است. رهبر معظم انقلاب نیز از همسرشان می‌گفتند که در زمان زندان و تبعید ایشان با چه سختی‌ها، با وضع مادی نامطلوب و شرایط سخت چطور زندگی را یک‌تنه اداره می‌کرده است.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی اضافه کرد: خود ایشان در زندگی، تغذیه و غیره تلاش می‌کنند مانند پایین‌ترین طبقات زندگی کنند. مثلاً وقتی به ایشان توصیه می‌کنیم که میوه خوردن برای بدنتان لازم است، جواب منفی نمی‌دهند اما وقتی می‌خواهند میوه را خریداری کنند سؤال می‌کنند که ارزان‌ترین میوه کدام است و ارزان‌ترین مواد غذایی چه چیزی است. همیشه دلشان می‌خواهد با سختی طبقات پایین آشنا باشند؛ این ویژگی کمتر بین مسئولین و افراد پیدا می‌شود.

مرندی با بیان مثالی از لباس پوشیدن رهبر معظم انقلاب، گفت: لباس‌های ایشان را همیشه تمیز می‌بینیم اما گاهی دیده می‌شود که سوراخ‌هایش دوخته شده است؛ البته ممکن است این مورد در تلویزیون دیده نشود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه به کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
(ویدیو) شیرین زبانی دختر خوشگل سروش رفیعی با کلاه عروسکی و موهای فرفری، در خارج از کشور/ اومده خارج همش میخوره🤣
نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره انتخابات 1403 / کدام نامزد پیشتاز است؟
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟