دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

رودررویی صاحبخانه با سارق در حین سرقت از منزلش 

شنبه، 16 بهمن 1400
کد خبر: 191101
ساعدنیوز: صاحبخانه پس از بازگشت به خانه اش با سارق خانه روبه‌رو شد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک صاحبخانه در ایالت نیومکزیکو آمریکا پس از بازگشت به خانه اش با سارقی که در زیر سقف خانه اش بود روبه رو شد.

سارق خجالت زده پس از دیدن صاحبخانه ضمن عذرخواهی بابت شکستن شیشه به وی ۲۰۰ دلار غرامت پرداخت کرد. بنا به این گزارش این اتفاق با استناد به گزارش دفتر کلانتری شهرستان سانتافه در بعدازظهر روز یکشنبه رخ داد و صاحبخانه این سارق را در اتاق پشتی خانه اش پیدا کرد. این سارق هنگام ورود به داخل خانه یک تفنگ AR-۱۵ با خود به همراه داشت. با این حال او با صاحبخانه درگیر نشد و آن ها را مورد تهدید قرار نداد. او در خانه خوابید، حمام کرد و مقداری غذا خورد.

سارق پس از خوردن غذا و استراحت، کیف و تفنگ خود را برداشت و صاحبخانه را در جریان ترک منزل او قرار داد. او همچنین ۲۰۰ دلار روی صندلی اتاق نشیمن انداخت و گفت این بازپرداخت برای پنجره ای است که شکسته شده است.

این در حالی بود که مقداری جواهرات روی پیشخوان بود، اما پلیس گفت که سارق آن را سرقت نکرده است. این رسانه به نقل از صاحبخانه گزارش داد که سارق از این وضعیت پشیمان است. در این گزارش آمده: "مرد به شدت از این وضعیت شرمنده بود و عذرخواهی کرد. مالک خانه همچنین از مظنون در مورد علت ورود او به خانه آن ها پرسید که گفت متواری است."

ورود این سارق به داخل خانه ۱۵ دلار برای صاحبخانه هزینه داشت. اداره کلانتری شهرستان سانتافه همچنان در حال بررسی این حادثه است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه