دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونالدو از شادی گل معروفش رازگشایی کرد 

پنجشنبه، 25 خرداد 1402
کد خبر: 344277
ساعدنیوز : کریستیانو رونالدو،تکرار شادی گل معروفش را توسط فوتبالدوستان سرتاسر جهان را موجب خوشحالی خود دانسته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از ورزش سه،شادی گل کریستیانو رونالدو (SIU Goal Celebration) را می‌توان یکی از معروف ترین و پراستفاده‌ترین شادی گل‌های تاریخ فوتبال نامید. فوتبالیست‌های آماتور و حرفه ای در سرتاسر دنیا هر روز بعد از گلزنی این حرکت را اجرا می‌کنند و رونالدو معتقد است که از تکرار آن توسط اقشار مختلف لذت می‌برد.

او در گفت و گویی که در فور فور تو منتشر شده در مورد محبوبیت شادی گلش گفت: "به نظر می‌رسد که این شادی گل به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. من از تماشای اجرای این شادی توسط بازیکنان دیگر، هواداران و ورزشکاران سایر رشته‌ها لذت می‌برم و دوست دارم آن‌ها را برایم ارسال کنند تا بیشتر ببینم."

رونالدو برای اولین بار از کلمه Siu در لحظه دریافت توپ طلای 2014 به طور خاص استفاده کرد؛ ترکیب این کلمه و شادی گل مخصوص رونالدو، ترکیبی ایده آل برای شادی گل بسیاری از فوتبالیست‌ها و هواداران فوتبال به شمار می‌رود. کاپیتان تیم ملی پرتغال در شرح این شادی گفت: "بله ساده است! معنی بله می دهد اما معنای زیادی پشت آن وجود دارد!"

رونالدو که برای ادامه فوتبال خود راهی عربستان شده از حضور ستاره‌های دیگری چون کریم بنزما و انگولو کانته در فوتبال این کشور خوشحال است: "واقعا خوشحالم که مردم در سرتاسر جهان بازی های فوتبال عربستان را تماشا می کنند. من معتقدم که این لیگ به پیشرفت خود ادامه می دهد و بازیکنان بیشتری از اروپا برای بازی به عربستان خواهند آمد. بزرگترین تفاوتی که من در عربستان دیدم به طور مشخص گرمای هواست که حتی زمان تمرینات را هم تحت تاثیر قرار داده است. ما در ساعات پایانی روز که هوا خنک تر است تمرین می کنیم و من کم کم به آن عادت کرده ام."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ویراستاری تخصصی مقاله
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
روسری اصیل و ایرانی بر سر فریبا نادری عروس حشمت فردوس+عکس/ سلیقه بینظیر خانوم بازیگر در انتخاب طرح روسری😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری