دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونالدو برای جورجینا معدن طلا خرید +فیلم/ فقط واکنش مادر کریس رو داشته باش 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعدنیوز: کریستیانو رونالدو با گلزنی برابر کرواسی به رکورد 900 گل رسمی در تمامی رقابت‌ها رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، کریس رونالدو اولین بازیکن مرد تاریخ شد که به رکورد 900 گل در مسابقات رسمی دست یافت. او این دستاورد جدید را در دیدار پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا مقابل کرواسی در لیسبون به ثبت رساند.

رونالدو این گل تاریخی را در دقیقه 34 با یک ضربه والی روی ارسال نونو مندز به ثمر رساند تا پرتغال را 2-0 پیش بیاندازد. پرتغال در نهایت با نتیجه 2-1 پیروز شد.

پس از گل ورزشگاه با تشویق و فریادهای هواداران پرتغالی منفجر شد. آنها در حرکتی جالب همگی شعار معروف «سیوو» رونالدو را سر دادند و با اشتیاق این دستاورد سی‌آر‌سون را جشن گرفتند. در شادی گل احساسی، رونالدو در گوشه زمین خود را به زمین انداخت و شروع به اشک شوق کرد. او دستانش را مقابل صورتش قرار داده بود و به این شکل رسیدن به آمار خارق‌العاده 900 گل را جشن گرفت.

این برنده پنج باره توپ طلا، 58 گل از نزدیک‌ترین رقیب خود، لیونل مسی، که 842 گل زده، جلوتر است. پله، اسطوره برزیلی، با 765 گل در جایگاه سوم قرار دارد. رونالدو همچنین اولین بازیکنی بود که در اواخر سال 2021 و در دوره دوم حضور خود در منچستر یونایتد از مرز 800 گل عبور کرد.

کاپیتان پرتغال با 131 گل ملی در 209 بازی نیز بیشترین گل ملی تاریخ را به نام خود ثبت کرده است. مسی در این لیست نیز پشت سر رونالدو قرار دارد؛ او و علی دایی، مهاجم سابق ایران، هر دو 109 گل زده‌اند. 769 گل رونالدو در رده باشگاهی نیز برای تیم‌های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد، رئال مادرید، یوونتوس و النصر به ثمر رسیده است.

در بین این تیم‌ها، ارتباط بین کریستیانو و رئال مادرید مانند داستان موفقی است که مشابه ندارد. ستاره پرتغالی به یکی از بزرگترین افسانه‌های این باشگاه اسپانیایی تبدیل شده است. این بار، باشگاه مادریدی در واکنش به 900 گله شدن رونالدو کلماتی را بیان کرده که اشک بسیاری از هواداران تیم اسپانیایی را به همراه خواهد داشت: «یک دستاورد تاریخی دیگر: 900 گل در دوران حرفه‌ای یکی از بزرگترین افسانه‌های رئال مادرید و فوتبال جهان. تبریک می‌گوییم، کریستیانو عزیز و محترم! رئال مادرید و مادریدی‌ها همیشه به تو افتخار می‌کنند.» رئال مادرید این پیام را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و به کریستیانو بابت رسیدن به 900 گل رسمی تبریک گفت.

اسپورتینگ لیسبون نیز با انتشار عکسی قدیمی از زمان به ثمر رسیدن اولین گل رونالدو، این موفقیت را به فوق ستاره سابقش تبریک گفته و نوشته: «اینجا جاییست که همه چیز شروع شد.»
باشگاه النصر نیز با پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به رونالدو تبریک گفته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
کتک کاری جنجالی شهربانو منصوریان و خواهرش در مغازه ای لوکس و اعیانی/ شما جای مغازه دار بودین چیکار می کردین !؟😨+ ویدیو
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
میز غذای سپیده بزمی پور برای دوست خارجی دخترش؛ علاقه همکلاسی پناه به غذای ایرانی و نخوردن پاستا+عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 5 ثانیه کلمۀ "Rug" را در "اتاق نشیمن" پیدا کنند
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 6 ثانیه "میمونی" را که در "باغ‌وحش" پنهان شده است، پیدا کنند
دورهمی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با خوبان پرورش اندام مازندران در باشگاهی لاکچری +عکس/ کوه عضله در انتظار ویزای آمریکا
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)