دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونالدو در آستانه ثبت یک رکورد استثنایی دیگر 

پنجشنبه، 26 تیر 1399
کد خبر: 91083
ساعد نیوز : کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می‌تواند با گلزنی در دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو به یک رکورد ویژه دیگر دست پیدا کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ورزش سه، کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس می تواند با گلزنی در دیدار یوونتوس مقابل ساسوئولو به یک رکورد ویژه دیگر دست پیدا کند.

کریستیانو رونالدو طی سال های اخیر نشان داده که شکستن رکورد ها برایش به یک عادت تبدیل شده و باعث تعجب خواهد بود اگر او نتواند در طول یک فصل چند رکورد را جابه جا کند.

فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس اما حالا در آستانه ثبت یک رکورد جدید قرار دارد چرا که او تا به اینجا 49 گل در سری آ به ثمر رسانده و در صورت گلزنی در دیدار بامداد پنجشنبه بیانکونری مقابل ساسولو می تواند تعداد گل های خود را در این لیگ به عدد 50 رسانده و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در هر سه رقابت لیگ برتر انگلیس، لالیگا و سری آ حداقل این تعداد گل را به ثمر رسانده است.

در واقع رونالدو تنها در 59 مسابقه موفق به ثبت چندین رکورد فوق العاده ای شده و از طرفی او می تواند با گلزنی مقابل ساسولو به سریع ترین بازیکنی تبدیل شود که آمار گل های خود در رقابتهای سری آ را به عدد 50 رسانده است.

کریس رونالدو که در تابستان سال 2018 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، آمار 84 گل زده در لیگ برتر انگلیس و 311 گل در رقابت های لالیگا را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله