دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونالدو خواننده شد؛ ابرستاره فوتبال تغییر شغل داد 

یکشنبه، 20 خرداد 1403
کد خبر: 391805
ساعدنیوز: کریستیانو رونالدو در کمپینی تبلیغاتی حاضر شد و یکی از مشهورترین آهنگ‌ها از خواننده اسپانیایی محبوب را بازخوانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ویدیویی قدیمی از کریستیانو رونالدو به تازگی وایرال شده که شور و هیجان خاصی در بین هواداران این فوتبالیست محبوب ایجاد کرده است. ویدیویی که شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند؛ یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ در قالب خواننده آهنگ عاشقانه «عشق من» (Amor Mio) از خولیو ایگلسیاس.

این ویدئو که در سال 2009 ضبط شد، بخشی از یک کمپین تبلیغاتی برای بانکی به نام بانکو اسپریتو سانتو در کشور پرتغال بود و کریستیانوی جوان را نشان می‌دهد که در استودیوی موسیقی نشسته و این آهنگ عاشقانه را با تمام وجودش می‌خواند. شاید رونالدو آرزو می‌کرد که این تبلیغ هم مانند بانک دیگر وجود نداشته باشد اما متاسفانه بانک ناپدید شده اما ویدیوی خوانندگی CR7 همچنان در اینترنت قابل مشاهده است.

البته هواداران این اسطوره تکرارنشدنی عاشق ویدیو شده‌اند و واکنش‌های خوبی هم نشان داده‌اند، مثلا یکی از آنها نوشت: «نه تنها بهترین فوتبالیست تاریخ است بلکه بهترین خواننده تاریخ هم هست.» دیگری اذعان داشت: «هم استعداد بهشتی در فوتبال دارد و هم صدایش بهشتی است»، دیگری اضافه کرد: «چرا اشکهایم جاری شده؟ صدایش مانند فرشته‌هاست».

این تبلیغ زمانی ضبط شد که رونالدو اولین دوران حضورش در منچستریونایتد را طی می‌کرد. او در آن تابستان با رئال مادرید قرارداد امضا کرد و شهرت و اعتبارش بسیار فراتر از آواز خواندن در یک آگهی تبلیغاتی به اوج رسید. این ستاره کمپین‌های تبلیغاتی با شرکت‌های بسیار بزرگی مانند نایکی و آرمانی دارد و حتی از آن زمان برند لباس زیر خود را نیز راه‌اندازی کرده است.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم