دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی عاطفه کبیری هیراستایلر و اینفلوئنسر اینستاگرامی مشهور از ورزش مورد علاقه اش در سوئیس +فیلم/ سفر رؤیایی دختر کارآفرین میلیاردر به سرزمین رؤیایی بچه های کوه آلپ 

سه شنبه، 30 مرداد 1403
ساعدنیوز: عاطفه کبیری یکی از اینفلوئنسرهای بسیار مشهور و پردرآمد ایرانی است. او علاوه بر ایران در اقصی نقاط جهان کلاس های هیراستایل می گذارد از جمله در پاریس و بروکسل! در اینجا ویدئویی از تفریح زمستانی این فنومن فضای مجازی در یکی از اسپات های رؤیایی در اروپا را تماشا می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، عاطفه کبیری مدرس برجسته و بین المللی شینیون با رزومه ای قوی و تخصصی نزدیک به ده سال در حوزه استایل مو فعالیت آموزشی دارد، و همچنین ایشان نه تنها برترین و پرهنرجوترین استاد شینیون در ایران میباشند بلکه تجربه تدریس در کشورهای آفریقای جنوبی، برزیل، دبی، ترکیه، روسیه، فرانسه، اسپانیا، عمان را نیز دارند.

هیر استایلیست سالن زیبایی آموزش بیشتری در زمینه هنر آرایش مو می‌بیند. با توجه به اینکه روند صنعت به سمت آرایشگاه‌ها و سالن‌های گران و مجلل در حال حرکت است، مرز میان آرایشگران و هیر استایلیستها در حال کم‌رنگ شدن است. آرایشگران به‌طور سنتی از ماشین‌های اصلاح استفاده می‌کردند و صرفاً روی موی مردانه متمرکز بودند. معمولاً، آرایشگاه‌های صرفاً مردانه خدماتی همچون رنگ مو و سایر خدمات اضافی که معمولاً در سالن‌های زیبایی می‌بینید عرضه نمی‌کردند. آرایشگران اساساً خدماتی مانند اصلاح عالی با تیغ تاشو انجام می‌دهند، و همین.

هیر استایلیستها از سوی دیگر، عموماً مهارت عالی در کار با قیچی و موهای بلند دارند و در کار با ماشین اصلاح چندان ماهر نیستند. هیر استایلیستها همچنین بسیار بیشتر روی توصیه‌های محصول، رنگ مو، خدمات شیمیایی و درمانی‌های اضافی مو متمرکزند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 30 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
فاتحه خوانی عصرگاهی رهبر معظم انقلاب در آرامگاه سعدی در شیراز+ویدیو/ دقت در جزئیات و خواندن اشعار نوشته شده در دیوارها
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
جشن تولد مشدی پسند هادی چوپان برای یار قدیمیش با حضور جمعی از خوبان پرورش اندام +عکس/ اون دو تا کلاه وسط میز چی میگن
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(عکس) سنگ تمام مونا نیکی برای همسرش علیرضا نیکبخت واحدی با چیز کیک خانگی خوشمزه و کنار استخر/ طعمش یه چیز دیگه اس
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
(ویدئو) حرفهای تلخ بهرام افشاری در مورد پرستاری از پدرش و قضاوت های مردم / بچه طلاقم بهم میگفتن اگه معتاد نشه بقیه رو معتاد میکنه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی