دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی از آقا رشید، کمدین محبوب و نوستالژی ایرانی‌ها در جوکر2/ قدرت الله ایزدی: احسان علیخانی فوق العادست؛ هم میخندونه، هم می‌گریونه، هم‌قدم که هستیم با احسان😂 + ویدئو 

یکشنبه، 15 مهر 1403
ساعدنیوز: قدرت الله ایزدی، بازیگر قسمت جدید جوکر در بخش معرف گفت: از آن قسمت جوکر خوشم میاد که وقتی قرمز میشه چون از ته دل همه دارن می‌خندن. با ما همراه باشید و بقیه صحبت‌های شیرین آقا رشید را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، قدرت‌الله ایزدی، معروف به آقا رشید، کمدین و هنرپیشه اهل اصفهان است. قدرت‌الله ایزدی در شهر اصفهان، بازیگری محبوب و شناخته‌شده است. او در 4 تیر 1335 در گزبرخوار از توابع شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان به دنیا آمد. پدرش سنگبری داشت و او و برادرانش هم در این حرفه با پدر همراه بودند. وی دو برادر و دو خواهر داشت که او فرزند دوم خانواده می باشد.

ایزدی در سال 1358 به عنوان دبیر و آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام شد و مدتی هم ناظم بوده‌است. وی در سال 1364 از طریق صدا و سیمای مرکز اصفهان وارد دنیای بازیگری شد و در سال 1375 نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد.

در ویدئوی منتشر شده از بخش معرفی قسمت جدید جوکر، فردی قصد ترساندن او را داشت و در آخر آقا رشید کلافه شد و گفت: آقای علیخانی، اینارو راه ندین اینجا، دارن مسخره‌بازی درمیارن. چرا باید وقتی دارم مصاحبه می‌کنم یه نفر بیاد و مزاحمِ من بشه. من اومدم اینجا بخندم، نه اینکه ناراحتم کنن.


8 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 15 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویدیو/ هندی بازی و تمارض محمدرضا گلزار به حملۀ قلبی برای جلب توجه عشقش
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو
عاشقانه های فاطیما بهارمست و دارا حیایی در سریال از سرنوشت / دارا حیایی : صد سال دیگه هم میگم بهترین تصمیم زندگیمی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)