دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از عروس جوان تومیسلاو اشترکالی مهاجم کروات تیم تراکتور تبریز +تصاویر/ چقدر سگشون کیوته 

شنبه، 27 مرداد 1403
ساعدنیوز: تراکتور اولین بازی را زهردار آغاز کرد و تیم ارزشمند محرم نویدکیا را در رفسنجان نقره داغ کرد. تومیسلاو اشترکالی خرید جدید اسکوچیچ از کرواسی یکی از گل های بازی را به ثمر رساند. در اینجا تصاویری از مراسم عروسی این مهاجم خوش تکنیک تراکتور را می بینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تومیسلاو اشترکالی یک بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که در پست مهاجم بازی می‌کند. او در تاریخ 11 ژانویه 2000 به دنیا آمده و به عنوان یک بازیکن جوان و مستعد شناخته می‌شود. اشترکالی از باشگاه‌های مختلفی در کرواسی فعالیت خود را آغاز کرده و به تدریج توانست به یکی از مهاجمان موفق لیگ کرواسی تبدیل شود.

وی ابتدا در باشگاه هادوک اسپلیت، یکی از مشهورترین باشگاه‌های کرواسی، به شهرت رسید و توانست توجه باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کند. او با توانایی‌های بالای خود در زمینه گلزنی و تکنیک‌های فردی، به سرعت در میان هواداران محبوبیت پیدا کرد.

تومیسلاو اشترکالی همچنین سابقه حضور در تیم ملی کرواسی را دارد و توانسته در مسابقات بین‌المللی برای کشورش به میدان برود. این بازیکن جوان به دلیل استعداد و توانایی‌هایش آینده درخشانی در دنیای فوتبال دارد.

او در پست مهاجم برای تراکتور در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می‌کند .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله
ویویِ ابدی و زیبای بالکن خانه آزاده زارعی در الهیه تهران؛ مهمان کردن خود به صرف عصرانه در بعدازظهر تابستانی به سبک خانم بازیگر+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
سیر تا پیاز زندگی شخصی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش از زبان خودش/ ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال هوادارانش را سورپرایز کرد
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه