دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رونمایی از با ارزش ترین گنجینه باقی مانده از لاشه کشتی تایتانیک +تصاویر 

جمعه، 13 بهمن 1402
کد خبر: 373715
ساعد نیوز: کارشناسانی که در حال تهیۀ یک اسکن دیجیتال از بقایای کشتی تایتانیک بودند، حالا به یک کشف غیرمنتظره دست یافته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از بیتوته، یک ساعت جیبی متعلق به خدمتکار درجه یک کشتی "ادموند استون" این ساعت نیز همانند کلیدهای او از جسدش بازیابی شده بودند. این ساعت در سال 2008 در یک حراجی به قیمت 154 هزار دلار به فروش رسید.

کشتی تایتانیک هنگامی که سفر خود را آغاز کرد مسافران بسیار زیاد و ثروتمندی را نیز به همراه داشت، به همین دلیل در سفرهای اکتشافی صورت گرفته جواهرات و آثار با ارزش بسیاری از لاشه این کشته بازیابی شد. ارزش این جواهرات گران قیمت در حدود 200 میلیون دلار بود و تعداد زیادی از آن‌ها به خانواده کشته شدگان برگشت. در میان آن‌ها معروف‌ترینشان یک دستبند الماسی بود که در سال 1987 کشف شد و به عنوان گران‌ترین جواهر کشف شده از تایتانیک شناخته می‌شود.

بعد از غرق شدن تایتانیک در سال 1912، برای مدتی بیش از 100 سال این گردنبند در اعماق اقیانوس باقی مانده است. حالا شرکت ماژلان که یک کمپانی تحقیقات زیردریایی است تصویری از این گردنبند را در میان بقایای تایتانیک شکار کرده است.

تصاویری که از این اسکن دیجیتال به دست آمده، یک گردنبند طلایی را نشان می‌دهد که یک دندان مگالودون به آن متصل است؛ مگالودون کوسۀ عظیمی بود که بیش از 23 میلیون سال قبل بر قلمرو اقیانوس‌ها حکمروایی می‌کرد.

  برچسب ها: کشتی تایتانیک

2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ عجیب‌ترین رژیم غذایی جهان در گینس مربوط به میشل لوتیتو/ آقای همه چیز‌خوار که چندین تن فلز را به جای دسر بلعید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(عکس) عاشقانه‌ی خاص نیکی کریمی، شاپرک سریال "سرزمین مادری"، برای خواهر و خواهرزاده‌ی نازش در خارج از کشور/ باورتون میشه خواهر باشن؟ دریغ از یه نوک سوزن شباهت
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مهران غفوریان : امکاناتش رو داشتیم بچه مون رو خارج به دنیا بیاریم ولی هم من هم مامانش خواستیم ایران به دنیا بیاد +فیلم
حال و هوای فروشگاه لباس ورزشی علی دایی در روز افتتاحیه +عکس/ از حضور افتخاری رضا گلزار و امیر جعفری تا سید جواد هاشمی و ......
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟