دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی از بازیگرانی که نقش داعشی را بازی کردند/ از الناز ملک و عباس جمشیدی فر در سریال سقوط تا الیزابت سریال پایتخت+عکس 

یکشنبه، 25 شهریور 1403
ساعد نیوز: سریال به یادماندنی سقوط روایتی از زندگی زن جوانی در بین داعشی ها است که در ادامه با بازیگرانش آشنا میشوید. علاوه بر سقوط تعدادی بازیگر در نقش داعشی ایفای نقش نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، در ادامه با بازیگران ایرانی و خارجی آشنا می شوید که نقش داعشی را ایفا نمودند.

عباس کاکاوندی بازیگر سینما و تلویزیون است که همیشه نقش های فرعی را بر عهده داشته تاکنون در سریال های «پایتخت» در نقش داعشی، «سرباز»، «آرام می‌گیریم» و «زعفرانی» و .. بازی کرده است و با کارگردانان معروف و سرشناس ایرانی چون حامد محمدی و سیروس مقدم و … همکاری داشته است.

نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. او در 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

داستان سریال سقوط

زوج جوانی است که در دانشگاه با یکدیگر آشنا شده‌ و پس از ازدواج در سنندج زندگی می‌ کنند، ژاکان به دلایلی مالی دور از چشم همسرش به داعش پیوست است.

ژاکان با بهانه قصور در بردن سفر ماه عسل، همسرش را به ترکیه می‌ برد و طی سفری زمینی به رقه و به داعش می‌ پیوندد.

در ادامه حمید فرخ نژاد در نقش یک نیروی امنیتی ماموریت دارد، آیسان را که همسرش به عضویت داعش در سوریه درآمده به ایران بازگرداند.

ابتسام بغلانی (ام عبیده)

ابتسام بغلانی بازیگر نقش ام عبیده زن داعشی در سریال سقوط است که نقش فرمانده زن داعشی را بازی میکند که پیش از این در چند سریال و فیلم از جمله سریال کیمیا ، نجلا، سریال خانه امن و سرجوخه به عنوان بازیگر حضور داشت.

ابتصام بغلانی از بازیگران خوزستانی و اهل خرمشهر است که بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و در سریال‌هایی مانند کیمیا و نجلا به ایفای نقش پرداخته بود

ابتسام بغلانی، بازیگر زن ایرانی به تازگی با ایفای نقش در سریال سقوط در نقش زن داعشی شهرت خاصی پیدا کرده و در بین مردم و بینندگان معروف شده است.

ملیکا عبدالهی (عاصفه)

ملیکا عبدالهی متولد 18 آذر دهه شصت در بیروت لبنان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. مدرک کارشناسی سینما دارد و شغل دومش مترجمی زبان عربی است.

سجاد بابایی (ژاکان)

سجاد بابایی متولد 19 اردیبهشت دهه 1370 بازیگر، طراح صحنه و کارگردان تئاتر است. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد.

سجاد بابایی بازیگر سینما و تلوزیون ایرانی است وی زاده ی تهران است. که با بازی در سریال زندگی زیباست به مردم معرفی شد.

ملیحه رحمانی (حنان)

ملیحه رحمانی بازیگر جوان سینمایی و تلویزیون ایران است که سریال نمایش خانگی سقوط دلیلی برای شهرت او شده است.ملیحه رحمانی (حنان) بازیگر نقش حنان در سقوط ایفای نقش کرد.

امین میری (ابوخالد)

امین میری متولد سال 1358 در زاهدان و دارای فوق دیپلم رشته کامپیوتر است. فعالیت هنری خود را از سال 72 با بازی در تئاتر آغاز کرد.

نخستین بار در سال 85 با سریال «خاطرات خاموش» به کارگردانی افشین علیزاده جلوی دوربین رفت.

در لیست بازیگران سریال سقوط شاید حضور عباس جمشیدی فر کمی عجیب به نظر برسد، اما این بازیگر بارها نشان داده تا از پس نقش های متفاوت هم به خوبی بر می آید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 25 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ویدیو/ خنجر طلای «توت عنخ آمون» کشف شده از مقبرۀ نفرین شدۀ فرعون جوان/ شاهکاری از 11 نوع شهاب‌سنگ ملقب به آهن آسمانی در مصر باستان
(فیلم) این حیاط قدیمی با دیوارهای نم گرفته، منزل رهبر انقلاب است ...
(ویدئو) لحظه افتخارمیز نخستین راهپیمایی فضایی خصوصی
رونمایی از غذا دادن سعید معروف به بچه ؛ چهره دیده نشده سعید معروف در کنار خواهرزاده
تصویری از خانه ابدی پدر محمدجواد آذری جهرمی سیاستمدار جوان ایرانی / روحش شاد و یادش گرامی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
شهرزاد دختر مهران مدیری: بعد از اینکه عکس یه خانم کنار پدرم به عنوان همسر ایشون منتشر شد، مامانم بهم زنگ زد و گفت مردم حق دارند ته چهره ‌اش خیلی شبیه توئه+ویدیو