دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از دختر کوچولوی گیسو کمند والیبالیست در مازندران +فیلم/ فقط ببین چطوری حرفه ای ساعد می زنه عاشقش می شی 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: دلسا دختر بچه والیبالیست در زمین والیبال ساحلی در مازندران حماسه آفرید. این دختر بچه بسیار زیبا بازی می کند و بسیاری از اصول حرفه ای را می داند. فیلم او در فضای مجازی وایرال شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تاریخچه والیبال ساحلی به بیش از نیم قرن می رسد. ورزشی که فلسفه راه اندازی آن بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی داشت تا کسب مدال و رقابت با ورزش های مطرح امروز جهان. آنچه که باعث شد تا والیبال گوی سبقت را از سایر ورزش های ساحلی چون فوتبال، هندبال برباید، به سابقه و استقبال تماشاگران از این ورزش برمی گردد . گفته می شود نخستین خاستگاه والیبال ساحلی در سواحل آمریکای جنوبی بود که به تدریج با پیوستن قاره اروپا و اقیانوسیه نامش بر سر زبان ها افتاد.

نخستین بار قبل از بازی های المپیک بارسلون بود که بحث ورود رسمی این ورزش به المپیک مطرح شد که در بازی های المپیک آتلانتا باتوجه به این که میزبان آمریکا از قهرمانان صاحب نامی در این رشته برخوردار بود این رؤیا به واقعیت پیوست .در المپیک آتن والیبال ساحلی سومین حضور خود را با استقبالی گسترده از سوی تماشاگران جشن گرفت تا جایی که «ژاک روک» رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن تبریک به «آکوستا» از این بازی ها به عنوان یکی از چند رویداد مهم المپیک یاد کرد .

آسیایی ها پس از رسمی شدن والیبال ساحلی نخستین گام ها را در بازی های آسیایی هیروشیما برداشتند که در آن سال کشورهای آسیایی ازجمله ایران در آن حضور پیدا کردند ، هرچند که مدال های به دست آمده در این رشته در جدول مدال ها به حساب نیامد. ژاپن، چین، تایلند ، اندونزی از آن سال فعالیت چشمگیری در این رشته آغاز کرده اند که هم اکنون بدل به مهم ترین قطب های این ورزش شده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت اُوستا نصّاب در نصب آسانسور 1 نفره مرز ها را جا به جا کرد +فیلم/این مرحله برای کشورهای پیشرفته قفله هنوز
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(فیلم) دلتنگی عجیب و ناراحت کننده زهره حمیدی برای پسر جوان فوت شده‌اش / امروز دیگه با خیال راحت می تونید همدیگه رو تو اون دنیا ببینید ...
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی