دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

رونمایی از هدایای ویژه و جذاب سامسونگ به بازیکنان المپیک پاریس 2024 / واو نسخه ویژه ی سامسونگ z flip 6 معرکه ست 

یکشنبه، 07 مرداد 1403
ساعد نیوز : هدیه های جذاب سامسونگ برای تمامی بازیکنان المپیک پاریس 2024 را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، بازی‌های المپیک تابستانی 2024، که به‌طور رسمی بازی‌های المپیاد XXXIII و با نام رسمی پاریس 2024 شناخته می‌شود، یک رویداد بین‌المللی چند ورزشی است که از 26 ژوئیه تا 11 اوت 2024 (5 مرداد تا 21 مرداد 1403) در فرانسه برگزار می‌شود. پاریس شهر میزبان است و رویدادهایی در 16 شهر دیگر در سراسر متروپولیتن فرانسه (سرزمین اصلی فرانسه واقع در اروپا)، به علاوه جزیره تاهیتی در پلی‌نزی فرانسه واقع در اقیانوس آرام برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه در ساعت 19:30 (21:00 به وقت ایران) در 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد) آغاز شد. این دومین بار در تاریخ بود که افتتاحیه بازی‌های المپیک در خارج از یک استادیوم برگزار شد، اولین مورد، مراسم افتتاحیه المپیک تابستانی جوانان 2018 بود. در مجموع 206 تیم ملی المپیک در بازی‌های تابستانی 2024 با 54 تیم از آفریقا، 48 از اروپا، 44 از آسیا، 41 از قاره آمریکا، 17 از اقیانوسیه، انفرادی ورزشکاران بی‌طرف و تیم المپیک پناهندگان حضور دارند.

فرانسه برای کمک به تقویت امنیت و «تسهیل تبادل اطلاعات عملیاتی» و «همکاری بین‌المللی اجرای قانون» در طول بازی‌ها، با یوروپل و وزارت کشور بریتانیا به توافق رسید. در چارچوب توافق‌نامه‌ها، قرار بود هواپیماهای بدون سرنشین و موانع دریایی بیشتری برای جلوگیری از عبور غیرقانونی قایق‌های کوچک از کانال مانش مستقر شود. ارتش بریتانیا همچنین واحدهای موشکی زمین به هوای استاراستریک را برای امنیت هوایی مستقر کرد. پلیس در پاریس قبل از بازی‌ها بازرسی‌ها و تمرین‌هایی را در واحد خنثی‌سازی بمب شبیه به آماده‌سازی آنها برای جام جهانی راگبی 2023 در ورزشگاه استاد دو فرانس انجام داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 07 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
مهمان نوازی و پذیرایی فریبا نادری در خانه لوکس و دلبازش از دوستانش +فیلم/ تعجب فاطمه گودرزی از چیدمان خانه خانم بازیگر
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویدئو/ راز شگفت‌انگیز مارمولک‌ها فاش شد/ چطور با نیروی ون‌در‌والز بدون چسب به دیوار می‌چسبند!
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری