دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

رونمایی از ماشین فوق لوکس علیرضا جهانبخش در خارج / خیلی لوکسه ولی قیمتش هم نجومیه + عکس 

شنبه، 17 شهریور 1403
ساعد نیوز : عکسی از علیرضا جهانبخش ملی پوش کشورمان را می بینید که از ماشین لوکسش در خارج رونمایی کرد . برا اطلاع از قیمت نجومی ماشین آقای فوتبالیست با ما همراه باشید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ؛ علیرضا جهانبخش که زادهٔ 20 مرداد 1372 می باشد . وی بازیکن حرفه ای فوتبال است که در پست هافبک هجومی و وینگر برای تیم ملی ایران بازی می‌کند‌.

جهانبخش در پایان فصل 2021–2020 از تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان جدا شد و به لیگ هلند بازگشت. جهانبخش در باشگاه و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند، البته او در چند بازی نیز به عنوان مهاجم نوک بوده است.

جهانبخش در فصل 2013–2014 به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد. در سال 2015، او به عنوان برترین بازیکن دستهٔ اول لیگ هلند در فصل 2014–2015 برگزیده شد. همچنین او در فصل 2018–2017 با 21 گل زده آقای گل لیگ هلند شد و به عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در یکی از لیگ‌های اروپایی موفق شده عنوان آقای گلی را به‌دست آورد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 17 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ می دانید فقط 6 درصد مردم عادی میتوانند این چالش بازی فکری را حل کنند/ اتوبوس داره کدوم سمتی میره؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) ویلای لاکچری و شیک مینا مختاری، همسر بهرام رادان در تفریحات آخر تابستانی در شمال
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چای نذری خوری علی دایی در کربلا / این حسین کیست که عالم همه دیوانه ی اوست + عکس
ترجمه تخصصی کتاب
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی