رونمایی از مدعیان ایرانی شانس قهرمانی در دبی پرو موسوم به مستر المپیای کوچک: از وحید بادپی تا بهروز تابانی +عکس

  یکشنبه، 07 مرداد 1403
رونمایی از مدعیان ایرانی شانس قهرمانی در دبی پرو موسوم به مستر المپیای کوچک: از وحید بادپی تا بهروز تابانی +عکس
ساعدنیوز: وحید بادپی دسته فیزیک کلاسیک نبرد با برایان آنسلی قهرمان اسبق المپیا/ جعفر غفارنژاد دسته 212 پوندی نبرد با آنخل کالدرون نفر دوم المپیا/ بهروز تابانی دسته اوپن نبرد با ویلیام بوناک نایب قهرمان المپیا؛ مسترالمپیا کوچک جذابی در دبی رخ خواهد داد ...

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بخش 212 بدنسازی، فیزیک کلاسیک و فیزیک مردان در مسابقات دبی پرو 2023، روز یکشنبه، 24 سپتامبر 2023 به رقابت پرداختند. بیش از 80 ورزشکار لیگ حرفه ای IFBB در این نمایش با هم رقابت کردند، از جمله افراد حرفه ای جدیدی که به تازگی کسب امتیاز کرده اند.

در پایان مزین سلیم الرحبی (212)، ترنس رافین (کلاسیک فیزیک) و آدیمی عوویمی (فیزیک مردان) قهرمان شدند. هر سه برنده اکنون واجد شرایط رقابت در مسابقات المپیا 2023 در اورلاندو، فلوریدا هستند.

مدعیان دبی پرو

نتایج نهایی بخش 212 بدنسازی

مزین سلیم الرحبی با کسب تمام آرای مقام اول داوران پیروز شد و مقدماتی المپیا 212 را از آن خود کرد. او اگر در مسابقه شرکت کند اولین حضور خود در المپیا را در اورلاندو خواهد داشت. کینگزلی اوبن آررا کارت حرفه ای خود را یک روز قبل از این مسابقه به دست آورد و در مجموع در جایگاه دوم قرار گرفت.

  1. مزین سلیم الرحبی (عمان)

  2. کینگزلی اوبن آرا (کامرون)

  3. محمد امبیبی (مصر)

  4. ویل علی (مصر)

  5. محمد صالح (مصر)

  6. محمد کوروتاس (ترکیه)

  7. اسماعیل احمد محمد رضوان (امارات متحده عربی)

  8. محمد رمزی (مصر)

  9. رادوسلاو آنجلوف (بلغارستان)

  10. سیوی یانگ (چین)

  11. جولیان لی رامدهری (آفریقای جنوبی)

  12. معصوم بات (بریتانیا)

  13. آهنگ ژن هوآ (چین)

  14. هیرویا ماتسوکا (ژاپن)

بخش فیزیک کلاسیک

ترنس رافین در این نمایش مورد علاقه هوارداران بود و به انتظارات جواب بود. او پنجمین برد حرفه ای خود را در اولین مسابقه خود در فصل 2023 به دست آورد و اکنون به مرحله کلاسیک فیزیک المپیا بازخواهد گشت، جایی که دو بار به مقام دوم رسیده است. وسلی ویسرز، برنده سال 2023 اروپا پرو، یکی دیگر از مدعیان برتر این نمایش بود، اما او پس از فابیو جونیو راموس واله، نایب قهرمان، در جایگاه سوم قرار گرفت.

  1. ترنس رافین (ایالات متحده آمریکا)

  2. فابیو جونیو راموس واله (برزیل)

  3. وسلی ویسرز (هلند)

  4. چن کانگ (چین)

  5. خوزه ماریا مته بوئریبری (اسپانیا)

  6. ابو کوناته (بریتانیا)

  7. پاتریک هرچیک (جمهوری چک)

  8. خالد النهاوی (عربستان سعودی)

  9. میگل مالیمو (موزامبیک)

  10. والری انچف (بلغارستان)

  11. احمد حمید علیدانی (امارات متحده عربی)

  12. والنتین پتروف (بلغارستان)

  13. دیلن داوسون (آفریقای جنوبی)

  14. آراویند راویکومار (هند)

  15. دنیس رومانوف (روسیه)

  16. تساوی برای شانزدهم

  17. حسن مهدی آلابدرابالردا (عربستان سعودی)

  18. ابراهیم الدوسری (عربستان سعودی)

  19. عبدالعزیز المرشدی (کویت)

  20. سوبیل نثار (هند)

  21. آرتم پوچکوف (روسیه)

  22. ساجد نیکنام (امارات متحده عربی)

  23. مهدی قره‌داغی (ایران)

  24. انور حسین (بنگلادش)

  25. رامدان الشرکاوی (امارات متحده عربی)


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (65 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (58 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (35 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (12 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فرار دختر ساده‌لوح با مرد غریبه / تتو آرتیست رویایی سابقه‌دار بود!
روایتی جالب از خرید رفتن ساده همسر رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان تا منع پسر از غذای دولتی
نقش شرم و حیا و وجدان در اکوسیستم جهانی توسعه
رهبر معظم انقلاب خطاب به پسرانشان: اگر می‌خواهید داخل اقتصاد شوید، شناسنامه‌تان را عوض کنید، لقب خامنه‌ای را بردارید
آلبالوپلو قالبی، خوشمزه‌ترین آلبالوپلویی که تابه‌حال خورده‌اید!
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
دختری که توانست دل ناصرالدین شاه را بدزدد/توصیف زیبایی شاه از دختر دلربا ++عکس
ابتکار خلاقانه مسعود پزشکیان برای تغییر استایل حماسه آفرید+عکس/ دانلود ورژن جدید...
مادری که در قبر زایمان کرد
لحظه به لحظه با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسینیه بیت رهبری
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور؛ کدام انتخاب بهتری است؟
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌