دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رونمایی از مدل سفرهای استانی رئیس جمهور پزشکیان 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
کد خبر: 413262
ساعدنیوز: معاون اجرایی رئیس جمهور از تفاوت رویکرد دولتِ چهاردهم در انجام سفرهای استانی خبر داد و تصریح کرد: پزشکیان به خدمت مردم خواهد رفت و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد اما حفظ احترام، کرامت و جایگاه مردم باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، «محمدجعفر قائم‌پناه» با تأکید بر اینکه سفرهای استانی در دولت چهاردهم حتماً دنبال خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد دولت وفاق در ادامه سفرهای استانی کمی متفاوت است.
وی افزود: رئیس‌جمهور اعلام کرد که دوست ندارم سفرهای استانی موجب به‌زحمت افتادن مردم و یا اذیت آنان شود و لذا به‌احتمال زیاد سفرها آن‌گونه که مردم از صبح در استادیوم‌ها جمع می‌شدند و ساعت‌ها در انتظار رئیس‌جمهور و هیات همراه می‌ماندند، اتفاق نخواهد افتاد.

سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رئیس‌جمهور به خدمت مردم خواهد رفت و با اقشار مختلف مردم دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد اما پزشکیان موافق نیست که آن‌گونه که قبلاً مردم دنبال خودروی رئیس‌جمهور می‌دویدند و مشکلاتی برای آنها ایجاد می‌شد، باشد.
قائم‌پناه تأکید کرد: حفظ کرامت مردم در سفرهای استانی باید به جد موردتوجه قرار گیرد، مردم ما عزیز و مورداحترام هستند و نباید به جایگاه و شخصیت آنها لطمه‌ای وارد شود.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به تعداد زیاد پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور، گفت: تا جایی که ممکن است پروژه جدید آغاز نخواهد شد چرا که عدم اتمام پروژه‌ها به معنای هدررفت منابع است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
یکتا ناصر : زمان بارداری عکسی با همسرم منتشر کردم همه اومدن گفتن ما ایرانی ها چرا مراعات نمی کنیم ، بابا من اصلا میخوام 500 کیلو بشم
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
خودروی لاکچری و لوکس مهرداد صدیقیان، وحید سریال داریوش/ ماشین نگو عروسک بگو😍+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آفرودسواری سردار آزمون و همسرش آناهیتا با یک جیپ کلاسیک آمریکایی در جزیره زیبای کیش به همراه دوستان خانوادگی شان +عکس
(ویدئو) واکنش مبینا نعمت‌زاده به انتشار جنجالی کارنامه تحصیلی و نمراتش/ من عادت دارم پشت سرم حرف بزنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟