دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از میز بیلیارد شخصی سعید مهری وسط سالن آپارتمان لاکچری اش در شمال شهر تهران +فیلم/ دکوراسیونش کاملاً مجردیه 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعدنیوز: هافبک سابق استقلال برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد با پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد.سعید مهری که از باشگاه آپوئل قبرس اخراج شده است حالا به نظر قرار است با قراردادی بودار به تیم پرسپولیس بپیوندد. در اینجا نگاهی داریم به یکی از لاکچری ترین تفریحات این بازیکن پرحاشیه.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، پرسپولیس در جدیدترین خرید خود قصد انتقال سعید مهری به جمع سرخپوشان را دارد و برای نهایی شدن این انتقال بحث برانگیز، هافبک سابق استقلال وارد باشگاه پرسپولیس شد.

از هفته گذشته بود که زمزمه‌های حضور سعید مهری در پرسپولیس شکل گرفت و برای این منظور این باشگاه نام سینا اسدبیگی را در لیست خروج قرار داد. حال در شرایطی که هنوز پرسپولیس با اسدبیگی برای جدایی به توافق نرسیده، بازیکن سابق استقلال برای برگزاری جلسه نهایی با سرخپوشان وارد محل باشگاه شده است.



سعید مهری که اهل میانه آذربایجان شرقی است فوتبال خود را در ماشین سازی شروع کرد و بعد از سه فصل راهی تراکتور شد. او بعد از انجام 38 بازی برای تراکتور راهی استقلال شد.

مهری که چهار فصل در استقلال حضور داشت، سال گذشته بعد از حواشی مربوط به سقف قرارداد و بستن قرارداد 160 میلیون تومانی با این باشگاه سرانجام قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و راهی آپوئل قبرس شد. این هافبک در استقلال با فرهاد مجیدی، ساپینتو و جواد نکونام کار کرد و فصل گذشته در قبرس دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شد.

حالا سعید مهری در این فصل با یک انتقال جنجالی و قرمزپوش شدن به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت. انتقالی که با اختلاف نظر‌هایی میان هواداران پرسپولیس در مورد او همراه بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 19 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(تصاویر) 7 رنگ کابینت که از نظر طراحان داخلی حسابی از مُد افتاده و قدیمی شده‌اند/ ولی خداییش هنوز هم واقعا شیک و جذابن، مگه نه؟
(تصاویر) چیدمان ایرانی‌پسند میز عصرانه‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، برای پذیرایی از مهمانانش در بلژیک/ چه بالکن شیک و زیبایی!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(ویدیو) گلچینی از بهترین و خنده دارترین قسمت های پایتخت5/ فقط باریکلا گفتن نقی/ از امتحان ویلچر نقی تا ترکیه و ختنه سورون
ترجمه تخصصی کتاب
تعقیب و گریز ترسناک پلیس با سارق یک خودرو خلاف جهت خیابان در گرگان (فیلم)
مونا کرمی، آرزو سریال از سرنوشت: خودم رو خیلی دوست دارم و به خودم یادآوری می‌کنم که خیلی زیبا هستم+ویدیو