دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

ورزش لاکچری سینا مهراد با جهان پهلوان تختی + عکس / این افتخار نصیب هر کسی نمیشه ! 

یکشنبه، 28 مرداد 1403
ساعد نیوز : عکسی از سینا مهراد بازیگر خوشتیپ صدا و سیما در حال اسکیت سواری روی برف در قله ی کوه با اسکیت بوردی که نقاشی چهره ی جهان پهلوان تختی بر روی آن نقش شده است را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد ( زادهٔ 12 آذر 1370 در مشهد ) بازیگر اهل ایران است. او فرزند سعید سهیلی و برادر ساعد سهیلی است، سینا سال‌هاست که نام فامیلی مهراد را برای خود برگزیده و با این نام در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. او پیش از این در کنار پدرش در چند پروژه به عنوان دستیار حضور داشته‌است و اولین تجربه بازیگری و حضورش در تلویزیون نیز با سریال سایه‌بان به کارگردانی برادران محمودی اتفاق افتاد و با این مجموعه بازیگری را آغاز کرد.

پست اینستاگرامی آقای بازیگر در حال اسکی سواری را می بینید که نکته ی جالب توجه این است که طرح روی اسکی وی نقشی از غلامرضا تختی که ورزشکار رشتهٔ کشتی آزاد و همچنین فعال سیاسی اهل ایران بود ، را می بینید .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 28 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) وقتی از سوتی های عجیب مادربزرگ ها در برنامه جوکر 2 میگن / متین ستوده و گیتی قاسمی یه سوتی از مامان بزرگشون گفتن که بقیه تا مرز ترکیدن رفتن 😂😂
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به میز صبحانه استوایی زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه در یک کافه بسیار زیبا +تصاویر/ رونمایی از ترکیب جذاب آناناس و عسل
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟