دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از پارکینگ جنجالی ورزشگاه قلعه حسن خان محل میزبانی از کریس رونالدو در شهر قدس +عکس 

سه شنبه، 13 شهریور 1403
ساعدنیوز: وضعیت نابسامان فوتبال در ایران به جاهای باریکی رسیده است. ورزشگاه آزادی به عنوان آبروی فوتبال ایران از مدار استفاده خارج شده و حالا قرار است سرخابی ها در قلعه حسن خان با تیم های خارجی بازی کنند! ورزشگاه شهدای شهر قدس (به انگلیسی :Quds Martyrs Stadium) یک ورزشگاه فوتبال است که در شهر قدس از توابع استان تهران واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، این ورزشگاه با ظرفیت 25 هزار نفری در زمینی به مساحت 9 هکتار با زمین چمن 12 هزار مترمربع و زیربنای 2٬000 متر مربع در 3 طبقه شامل سالن همایش، رختکن، سکوی تماشاگران، قسمت اداری، سرویس‌ها، اتاق کنترل و پارکینگ احداث شده است.

گفته می شود سرخابی‌های پایتخت که طبق اعلام حامد مؤمنی معاون دبیرکل فدراسیون تنها دو روز برای اعلام نهایی ورزشگاه‌های محل میزبانی خود به AFC فرصت دارند ناچار به انتخاب ورزشگاه شهدای شهر قدس در تهران هستند مگر اینکه تصمیم بگیرند در شهری جز تهران میزبانی خود را انجام دهند.

استقلال که به طور رسمی ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس را به عنوان دو گزینه خود برای میزبانی در آسیا معرفی کرده است که با توجه به ادامه عملیات بازسازی آزادی چاره‌ای جز بازی مقابل الغرافه قطر و النصر عربستان در قلعه حسن خان ندارد.

حضور کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، الکس تلس، امریک لاپورت، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و تالیسکا و… در ورزشگاه شهر قدس یکی از بزرگترین چالش‌های فوتبال کشور است که بی شک ابعاد مهم داخلی و خارجی برای فوتبال و حتی ورزش کشور به همراه خواهد داشت.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 13 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) پدر خوشتیپ و مهربان پژمان بازغی در دورهمی با علی دایی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(فیلم) مداحی جنوبی رضا صادقی در عزاداری ماه محرم هیئت محمد رسول الله (ص) بندر عباس / حسین ابن علی حرمت آن سوره یاسین ...
شروع سالتحصیلی دختران شاهرخ استخری در بلژیک و روز از نو و روزی از نوی مامان سپیده +عکس/ چه تدارکی هم دیده براشون مامان خوش سلیقه
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/ هر وقت در خیابان های تهران خانمی جلوی من رانندگی کنه ماتم میگیرم اینا 2 تا خصوصیت دارن یک راه نمیرن، دو راه نمیدن
نگاهی به نوستالژی‌ترین عکس پارسا پیروزفر/ تیپ کلاس اولی بازیگر سریال در انتهای شب در دهه پنجاه
(ویدئو) باورنکردنی ترین حیوانات هیبریدی که وجودشان بشدت در جهان نایاب است!/ ازتولید مثل خوک و سگ تا بز و گوسفند
دیدن این ویدیو برای هر مادر الزامی است!/ شناخت 5 نوع از گریه نوزادان برای ارائه درخواست هایشان!