دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

رونمایی از پکیج سوپرلاکچری تولد رستوران نامبر سیکس کریم باقری در الهیه تهران +فیلم/ از فرق سر تا نوک انگشت آمریکایی 

دوشنبه، 09 مهر 1403
ساعدنیوز: کریم باقری یکی از ستاره های بی چون و چرای فوتبال ایران در دهه 90 میلادی است. او با تیم رؤیایی 1998 به جام جهانی فرانسه رفت و برای همیشه در دل ایرانی ها جاودانه شد. او نیز مثل بسیاری از فوتبالیست ها به شغل رستوران داری روی آورده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، کریم باقری ،زادهٔ 1 اسفند 1352 در تبریز، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است. او سابقهٔ بازی در تیم‌های تراکتور سازی تبریز، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصر، چارلتون، السد و پرسپولیس را دارد. تعداد بازی‌ها و گل‌ها فقط مربوط به بازی‌های لیگ داخلی است

کریم باقری یکی از محبوب ترین بازیکن های تاریخ فوتبال کشور است. این بازیکن پیشین پرسپولیس، یکی از معدود بازیکن هایی است که در بین طرفداران تیم استقلال نیز از احترام زیادی برخوردار بوده است. وی یکی از بهترین هافبک های تاریخ ایران است که به خاطر گل های زیبایی که می زد مشهور بود. گل زیبای وی به تیم کره جنوبی یکی از ماندگارترین گل های تاریخ تیم ملی ایران به شمار می رود.

کریم باقری که یکی از موفق ترین بازیکن های تاریخ ایران است، سابقه حضور در تیم هایی نظیر تراکتورسازی تبریز، کشاورز تهران، پرسپولیس تهران، السد قطر، آرمینیا بیله فلد آلمان، النصر امارات و چارلتون انگلستان را در کارنامه خود دارد. وی در سال 2010 میلادی پس در نظر سنجی وب سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال (IFFHS)، پس از فرهاد مجیدی به عنوان دومین بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هادی چوپان پسرش را به تشییع جنازه پهلوان صمیم شیرزاد قهرمان پرورش اندام شیراز فرستاد +فیلم/ محمدحافظ به همراه عموهایش وظیفه پدر را ادا کرد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده هادی نوروزی ورزشکار جوان پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی
بازیگرانی که آخر عمری در خانه سالمندان زندگی کردند/ از شهلا ریاحی و احمد پور مخبر تا رضا رویگری+عکس
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده فردوس کاویانی هنرمند زرتشتی پَر پَر شده / روحش شاد و یادش گرامی
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه تخصصی کتاب