دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از پسر بدنساز زهره حمیدی که جوانمرگ شد +تصاویر/ علت مرگ قهرمان پرورش اندام چه بود؟ 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعدنیوز: زهره حمیدی یکی از بازیگران پیشکسوت سریال های تلویزیونی بعد از تحمل بیماری سنگین سرطان لوزالمعده جان به جان آفرین تسلیم کرد. یکی از غم های بزرگ این بازیگر جوانمرگ شدن پسر ورزشکارش بود. در اینجا تصاویری از این بازیگر در کنار پسرش را می بینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، خاموشی ناگهانی ستاره درخشانی دیگر در آسمان سینما و تلویزیون کشورمان، جامعه هنری را در سوگ فرو برد. زهره حمیدی، بازیگری که با نقش‌آفرینی‌های ماندگار خود، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان باز کرده بود، پس از سال‌ها مبارزه با بیماری، به دیار باقی شتافت. درگذشت این هنرمند ارزشمند، یادآور این واقعیت است که هنر و هنرمند، جاودانه‌اند و آثار ماندگار زهره حمیدی، همچنان در قلب مخاطبان زنده خواهد ماند.

زهره حمیدی در سال 1336 در اراک متولد شد. زهره حمیدی قبل از بازیگری حدود دوسال مدیر مهدکودک یکی از دوستانش بود. او با منیژه حکمت در دوران دبیرستان همکلاسی بوده و به صورت کاملا اتفاقی بعد از آشنایی با حکمت، توسط ایشان برای یک کار سینمایی به نام «کوچه دلاوران دلگشا» به کارگردانی حسن هدایت، معرفی شد و پس از بازی در آن فیلم، فعالیت حرفه‌ای و هنری خود را آغاز نمود. در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری، حمیدی در ده‌ها فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرد و با بازی‌های درخشان خود، جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان ایرانی باز کرد.

دهه 1370 و اوایل دهه 1380 دوران اوج فعالیت زهره حمیدی در سینما و تلویزیون بود. او در این دوران، با ایفای نقش در فیلم‌های مختلف، به یکی از بازیگران پرکار و شناخته‌شده سینمای ایران تبدیل شد. یکی از مهم‌ترین آثار سینمایی او در این دوران، فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش بود.این فیلم که به واقعه عاشورا می‌پردازد، یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سینمایی ایران به شمار می‌رود و زهره حمیدی نیز در آن به ایفای نقش پرداخت. حضور در این فیلم، نشان‌دهنده توانایی‌های او در بازیگری و علاقه‌اش به ایفای نقش‌های جدی و مذهبی بود.

زهره حمیدی علاوه بر سینما، در تلویزیون نیز حضوری پررنگ داشت. او در سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخت و توانست جایگاه خود را به عنوان یک چهره محبوب در میان مخاطبان تلویزیون تثبیت کند.او حضور در تلویزیون را با سریال کارگاه آغاز کرد.از جمله سریال‌های موفقی که او در آن‌ها حضور داشت می‌توان به تولدی دیگر به کارگردانی داریوش فرهنگ و نرگس ساخته شاپور غریب اشاره کرد.

آثار ماندگار

از جمله آثار ماندگار زهره حمیدی می‌توان به فیلم‌هایی همچون «دردسر والدین»، «طلسم شدگان»، «روزگار قریب»، «شوق پرواز»، «رستاخیز» و سریال‌هایی چون «محله گل و بلبل»، «غزل» و «روزگار جوانی» اشاره کرد. این آثار همگی از جمله پرمخاطب‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی ایران هستند که به واسطه حضور زهره حمیدی، جذابیت دو چندانی پیدا کرده بودند.

غم فرزند

زهره حمیدی با بازی‌های ماندگار خود، نامش را در تاریخ سینمای ایران ثبت کرد. وی هنرمندی بود که با وجود بیماری، تا آخرین لحظه به هنر و بازیگری عشق می‌ورزید. خبر درگذشت ان هنرمند در روز اربعین همه را متاثر کرد چرا که اون یک ماه پیش با انتشار ویدیویی از بهبود نسبی شرایط جسمانی خود خبر داده بود.

این هنرمندان که مدت‌ها با سرطان پانکراس دست‌وپنجه نرم می‌کرد، چند سال پیش پسر خود را از دست داد که این اتفاق ضایعه‌ای بزرگ بر دل وی گذاشت. پسر وی، حامد حمیدی نام داشت و در سن 27 سالگی بر اثر ایست قلبی ناشی از مصرف برخی داروهای بدنسازی در خواب درگذشت. این اتفاق ناگهانی و تلخ، ضربه شدیدی به زهره حمیدی وارد کرد و وی را مدت‌ها عزادار کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدئو) کشف های باستانی در ایران که باستان شناسان را حیرت زده کرد/ از پروتز چشم مصنوعی تا سیستم فاضلاب شهری و...
(فیلم) دلتنگی عجیب و ناراحت کننده زهره حمیدی برای پسر جوان فوت شده‌اش / امروز دیگه با خیال راحت می تونید همدیگه رو تو اون دنیا ببینید ...
(ویدیو) صحبت های مهران مدیری: آشپزی خانوم صمدی خیلی بده!/واکنش آزاده صمدی:آشپزی من عالیه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی