دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی از پسر بلوند کیوت اوستون اورونوف +عکس/ دلم واسش غنج زد چقدر نازه 

شنبه، 10 شهریور 1403
ساعدنیوز: اوستون اورونوف در قزوین با زدن یک سوپرگل به تیم فولاد با هدایت یحیی گلمحمدی آتش بازی فصل جدید را آغاز کرد. در اینجا تصویری زیبا از پسر کیوت اوستون با نام عمر را با شما به اشتراک میگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، حرکت انفرادی اوستون ارونوف و گلی که او در بازی امشب مقابل فولاد زد، زمینه‌ساز اولین برد پرسپولیس در فصل جدید شد. البته که همین یک جمله تمام ابعاد گل ارونوف را نشان نمی‌دهد. اولین نکته این گل را باید در نبوغ این بازیکن جستجو کرد. ستاره ازبکستانی که از وقتی به پرسپولیس آمده نیمی از امید هواداران این تیم به برد را متوجه خودش می‌بیند، نشان داد همچنان می‌شود روی او حساب کرد.

نکته دوم اینکه او با این گل بیش از پیش آمادگی خودش را نشان داد و از گاریدو گرفته تا همه پرسپولیسی‌ها را به درخشش در ادامه فصل امیدوار کرد.

نکته سوم اینکه ارونوف با توجه به دعوتش به تیم ملی ازبکستان برای حضور در دیدارهای مقدماتی انتخابی جام جهانی، با گل زده و روحیه بالا وارد فیفادی می‌شود و این موضوع قطعا به حفظ روند آمادگی او کمک می‌کند.نکته چهارم و مهمتر اما نقطه مقابل ارونوف در گل امشب است؛ یوسوپوف دروازه‌بان فولاد! او هم ازبکستانی است و به تیم ملی این کشور دعوت شده اما شرایطی کاملا متفاوت دارد. تا پیش از هفته سوم یوسوپوف با 2 کلین‌شیت، به تنهایی در صدر جدول بهترین گلرهای این فصل لیگ برتر بود اما شلیک هموطنش فرصت حفظ این صدرنشینی را از او گرفت. گل ارونوف عدد صفر را از مقابل گل‌های خورده فولاد برداشت تا با توجه به نتایج این هفته تراکتور و گل‌گهر، حالا اخباری و بیرانوند هم در کنار یوسوپوف قرار بگیرند.

بالاخره در آخرین بازی قبل از تعطیلات فیفادی، ثبت اولین برد پرسپولیس در شب اولین باخت فولاد اتفاقی است که دو ازبکستانی در متن رقم خوردن آن بودند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 10 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از هودی اژدها نشان جذاب هادی چوپان در آمریکا +تصاویر/ گرگ پارسی در سرزمین یانکیها
تیپ و ژست مختلف و جور واجور بازیگران و ورزشکاران کنار برج زیبای خلیفه؛ از متانت همیشگی سوگل طهماسبی و سادگی هانیه غلامی تا قاب فرهاد مجیدی و سردار آزمون به همراه مادرانشان+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(عکس) سیگار کشیدن هلن نقی‌لو، بازیگر نقش رویا، خواهر پژمان بازغی در سریال غریبه روی صحنه تئاتر!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
کلیپ طنز خنده دار؛ طنز حسن ریوندی/نام گذاری میوه ها در ایران: چرا زرد قبل از آلو بیاد میشه زردآلو بعد از آلو بیاد میشه آلو زرد
رونمایی از چهره واقعی شیما جعفرزاده، بازیگر نقش دیبا در سریال طوبی/ خواهر طوبی زمین تا آسمون تفاوت داره با فیلم+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "پاکت‌نامه" را در «غذاخوری مدرسه» و فقط در 5 ثانیه پیدا کنند