دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی از شغل دوم کتایون سریال به کجا چنین شتابان/ ناگفته های نگین صدق گویا از دنیای طراحی لباس با نماد ایرانی+عکس 

چهارشنبه، 23 خرداد 1403
کد خبر: 392469
ساعدنیوز: نگین صدق گویا بازیگر سینما و تلویزیون 8 اسفند ماه سال 1349 در مرند متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی علوم اقتصادی از دانشگاه الزهرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، نگین صدق گویا بازیگر سریال به کجا چنین شتابان از دنیای طراحی لباس و علاقه اش به استفاده از نمادهای ایرانی در دوخت و طراحی لباس میگوید.

نگین صدق گویا بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت:از مدت ها قبل به دلیل علاقه ای که به موضوع طراحی لباس داشتم، دوره های آن را سپری کردم و برای خودم و اطرافیان کار طراحی و دوخت لباس را انجام دادم، اما هیچگاه به صورت حرفه ای این هنر را پیگیری نکردم.

وی با اشاره به علاقه خود جهت استفاده از نمادهای ایرانی در روند طراحی لباس، افزود:علاقمند به استفاده از نمادهای ایرانی در طراحی لباس هستم به خصوص که طرح هایی مانند کاشی کاری های یزد و اصفهان همگی دارای رنگ ها و نقش های زیبا هستند، خوشبختانه طرح زیبایی فرش و گلیم ایرانی نیز این روز ها در تمامی دنیا رایج است و از آن استقبال ویژه ای صورت می گیرد.

صدق گویا خاطرنشان کرد:وقتی طرح های ایرانی به اندازه ای عالم گیر می شوند که تمام دنیا از آن ها استفاده می کنند، بهتر است خودمان نیز به بهترین شکل ممکن از آن ها بهره ببریم.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 05 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استوری های مزین به happy birthday بازیگران برای تولد مهراوه شریفی‌نیا و پوریا پورسرخ، کیمیا و آرش سریال کیمیا؛ از علی ضیا و پژمان بازغی و تا گلاره عباسی و ساره بیات+عکس
نگاهی به سلیقه خاص مینا مختاری در چیدمان ورودی خانه‌اش؛ ترکیب گلدان سفال با میز سنگی +عکس/ گرمی بخشی به فضای خانه با تکنیک‌های خاص👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل سابمیت مقاله
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم، الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی