دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

رونمایی از تصویر رهبر معظم انقلاب روی تیشرت رای دهنده ای که فحش شنید و سکوت کرد/ آقا همواره در کنار ما+فیلم 

شنبه، 16 تیر 1403
ساعد نیوز: ویدئویی از پاسخ دندان شکن یک ایرانی به هتک حرمت اپوزیسیون در ستاد رای گیری خارج از کشور را ببینید./منبع: فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، در لندن، افراد وابسته به منافقین با ایجاد مزاحمت و فحاشی به شهروندان کشورمان سعی کردند مانع رأی‌دهی هموطنان خارج از کشور شوند. آنها پرچم رژیم منحوس صهیونیستی را در دست داشتند.

همچنین یکی از عناصر ضدانقلاب پس از ورود غیرقانونی به شعبه اخذ رأی کنسولگری ایران و فحاشی و توهین به نظام اسلامی، با واکنش تند رأی‌دهندگان مواجه و به بیرون ساختمان رانده شد. او برای دریافت گوشی همراه خود دوباره مراجعه کرد و ضمن اقرار به اشتباه خود، تعهد داد که مزاحمت ایجاد نکند.

در استرالیا نیز اراذل با ایجاد مزاحمت برای شهروندان کشورمان و فحاشی به آنها، در روند اخذ رأی از هم‌وطنانمان اخلال ایجاد کردند. در پی این اقدامات ضد دموکراسی، یک نفر در شعبه اخذ رأی سیدنی ، یک نفر در بریزبن و سه نفر در ملبورن به دلیل مزاحمت‌هایی که برای رأی دهندگان ایجاد کرده بودند، توسط پلیس استرالیا دستگیر شدند.

همچنین در تفلیس گرجستان حضور پرشمار رأی‌دهندگان ایرانی از ساعات نخست آغاز فرایند رأی‌گیری در شعبه اخذ رأی تفلیس موجب عصبانیت چند عنصر ضدایرانی شد که سعی کردند با هتاکی به ایران و مردم کشورمان در روند برگزاری انتخابات ایجاد اخلال کنند اما با پاسخ قاطع رأی‌دهندگان مواجه شدند.

  برچسب ها: انتخابات رای

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 16 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دریبل فوق حرفه ای مسعود پزشکیان در بازی عصرگاهی‌اش در تابستانی گرم+عکس/ آمادگی بدنی نهمین رئیس جمهور ایران
ویدیو/ دنیا رو آب ببره مسئول این کتابخونه رو خواب میبره/ "مردعنکبوتی" هم باشی لازمه گاهی مطالعه داشته باشی!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خوش استایل ترین زوج دنیای فوتبال / سالگرد ازدواج دیوید بکهام و همسرش ویکتوریا با ست خاص و بنفش رنگ
(ویدیو) عاشقانه فوق جذاب و دهه 60 الیکا عبدالرزاق و پوریا پورسرخ در میانه جنگ و موشک باران/ خودم که عاشق مقنعه سر کردن الیکا شدم😂
تصاویر مخصوص محرم برای استوری و تسلیت
(تصاویر) آیا میدانید کدام گیاهان برایتان خوش شانسی میاورند!/ 9 گیاه آپارتمانی که خوش یمن هسنتد را شناسید... | شما درخت پول تو خونتون دارید؟
ویدیو/ رضا میرکریمی: من تعریف فلسفی بلد نیستم/ "فرهنگ" یعنی "چسب"
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه