دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی بازیگر یوزارسیف از مادر و خواهرانش در یک رستوران مجلل در شمال تهران با مبلمان چوبی/ تصویری دلنشین از رابطه عاطفی مادر و دخترانش، چقدر شبیه هم اند! 

جمعه، 23 شهریور 1403
ساعدنیوز: لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانی که در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوسف ظاهر شد از بازیگران شناخته شده ایرانی است او تصویری از مادرش در فضای مجازی منتشر کرده است که شباهت آنها مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، لیلا و خواهرانش بارها در فضای مجازی دیده شده اند. خانم بلوکات از بازیگران شناخته شده ایرانی است که سال هاست در عرصه های هنری فعالیت می کند. او در سینما در نقش های محدودی حضور داشته است و بیشتر او را در سریال های پربیننده تلوزیونی همچون یوسف پیامبر و از سرنوشت و مانند آن دیده ایم.

تصویری از مادر و خواهران لیلا بلوکات

همچنین لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت: من عاشق خانواده ام هستم و بسیار خانواده دوستم. رابطه ام با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و نزدیک است. یکی از خواهرهایم نوشا نام دارد که ازدواج کرده است و رشته تحصیلی اش مهندس برق و الکترونیک بوده و رادمان خواهرزاده عزیزم، فرزند نوشاست. خواهر کوچک ترم میترا نام دارد که مدیریت ایرانگردی و جهانگردی خوانده است و یک برادر هم دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. در خانواده مان من تنها کسی هستم که کار هنری انجام می دهم هرچند خواهرم میترا زمانی که 7-6 ساله بود در سریالی از آقای سیروس مقدم نقش دخترخانم افسانه بایگان را بازی کرد ولی در کل علاقه ای به ادامه این حرفه نداشت.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 23 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محمدرضا گلزار: تا میتونین دعا کنین تا میتونین نماز بخونید؛ آدم بی‌اعتقاد هیچ چیز در زندگیش نداره+ویدیو
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مروری بر سلیقه متفاوت و جذاب بازیگران و ورزشکاران در طراحی دکوراسیون اتاق کودکانشان؛ از علی دایی و رضا صادقی تا بهرام رادان و شاهرخ استخری + عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟