دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

رونمایی جواد کاظمیان از دفترچه خاطراتی با عکس و متن های یادگاری/ اگه دهه 60 هستی و با دیدن این ویدیو خاطراتت زنده شد دیگه داری پیر میشی! 

یکشنبه، 04 شهریور 1403
ساعدنیوز: جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 در کاشان، فوتبالیست است با 173 سانتی متر قد به رده ملی و بازی در تیم های بزرگ ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس رسید و حالا دوره های مربیگری را می گذراند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جواد کاظمیان متولد 3 اردیبهشت 1360 در کاشان بازیکن فوتبال است. دیپلم ادبیات دارد ، یک خواهر کوچکتر از خود دارد و می گوید اردیبهشتی ها یکرنگ هستند.

از باشگاه هایی که جواد کاظمیان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال سایپا تهران ، باشگاه فوتبال شباب الاهلی امارات ، باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ، باشگاه فوتبال الشعب امارات ، باشگاه فوتبال الشباب امارات ، باشگاه فوتبال عجمان امارات ، باشگاه فوتبال الامارات امارات ، باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان ، باشگاه فوتبال تراکتور و باشگاه فوتبال صبای قم و اشاره کرد.

خیلی از ما وقتی به ایام گذشته فکر می‌کنیم دلمان برای اشیا و بازی‌های دوران کودکی مان تنگ می‌شود. روز‌هایی که ما با نهایت شادی دلمان به بازی‌های هفت سنگ، وسطی، بالابلندی و زنگ تفریح‌های مدرسه خوش بود.

قطعا دیگر نمی توان زمان را به عقب برگرداند و در همان لحظات خوش درجا زد، اما می توان با دیدن تصاویر شیرینی آن روز‌ها را زنده کرد و با صدای بلند گفت یادش بخیر و البته به آینده امیدوار بود.

وقتی که حس نوستالژی به سراغمان می‌آید تمایل ما بیشتر به سمت شادتر شدن، اعتماد به نفس گرفتن و نزدیک شدن به کسانی است که دوستشان داریم.

در این ویدیو که جواد کاظمیان فوتبالیست سابق منتشر کرده بخشی از خاطرات دهه شصتی‌ها و دهه هفتادی‌ها است دفترچه خاطرات که با عکس ها و متن های یادگاری پر شده است را میبینید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 04 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
دیوید بکهام با درآمد افسانه ای بستنی فروش می شود !؟ / بستنی های رنگ رنگی و خوشمزه آقای فوتبالیست با وایب تابستانی😍
(عکس) رونمایی از کارت عروسی تاریخی و نوستالژیک متعلق به سال 1319 + تاریخچه پیدایش کارت عروسی
یادی کنیم از سعید معروف ابرستاره والیبال زمانی که ریش نداشت +عکس
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پارسا پیروز فر تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش پروفسوری و موی مِش کرده قابل شناسایی نیست
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری