دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

روپایی زدن حرفه ای آرات حسینی با لباس تیم ملی آرژانتین در آشپزخانه منزلشان/ استایل مارادونایی استعداد ورزشی کشورمان با موهای فر +ویدیو 

پنجشنبه، 01 شهریور 1403
ساعدنیوز: در این ویدیو مهارت روپایی زدن حرفه ای آرات حسینی استعداد ورزشی کشورمان را با لباس تیم ملی آرژانتین در آشپزخانه منزلشان مشاهده میکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، آرات حسینی در 8 مهر 1392 در شهر بابل استان مازندران متولد شد. او در خانواده‌ ای 4 نفره بزرگ شده و یک خواهر بزرگتر به نام آیدا دارد. خانواده آرات وضعیت مالی بسیار معمولی داشتند و جالب است بدانید هیچیک از اعضای خانواده او سابقه ورزشی نداشتند اما او از کودکی بسیار پرشور و شلوغ بود و بشدت به فوتبال، ژیمناستیک و تناسب اندام علاقه داشت. بسیاری به اشتباه فکر می کنند که جنسیت آرات حسینی دختر است ولی او پسر است. احتمالا این طرز فکر اشتباه به خاطر موهای بلند، چهره زیبا و خوش سیمای آرات است و ما به شما حق می دهیم.

آرات حسینی از همان دوران اولیه درخشش و شکوفایی خود مورد توجه بسیاری از رسانه ها قرار گرفت. اما در کنار این توجه انتقادات بسیاری نیز به او و نحوه تربیتش وارد شد! مخاطبان معتقد بودند که فشار تمرینات و برنامه‌ های ورزشی سنگین می‌ تواند به سلامت جسمی و روانی آرات آسیب برساند. همچنین تمرکز بیش از حد بر روی ورزش فرصت تجربه یک کودکی عادی و شاد را از او گرفته است.

ویل اسمیت (Will Smith) بازیگر سیاه پوست و معروف هالیوودی با انتشار یک ویدیو از آرات در صفحه اینستاگرامش از استعداد و توانایی هایی او تعریف و تمجید کرد. لیونل مسی (Lionel Messi) نیز با گذاشتن کامنت در زیر یکی از پست های اینستاگرام آرات حسینی به او آفرین گفت و آرزوی موفقیت کرد. همزمان پیج رسمی باشگاه بارسلونا نیز زیر همین پست یک قلب قرمز و آبی گذاشت.

نواک جوکوویچ (Novak Djokovic) قهرمان شماره یک تنیس جهان نیز با انتشار ویدیویی طولانی گفت: سلام آرات، من فیلم های شما را با پسرم که اسمش استفان است و یک سال از تو کوچکتر است باهم می بینیم و تو یک الگو برای پسرم هستی. تو فوق العاده ای و یک ورزشکار خارق العاده هستی.

در این ویدیو مهارت روپایی زدن حرفه ای آرات حسینی استعداد ورزشی کشورمان را با لباس تیم ملی آرژانتین با همراهی پدرش در آشپزخانه منزلشان مشاهده میکنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 01 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به بک گراند گوشی شخصی هادی چوپان +عکس/ گرگ پارسی واقعاً مرد زندگیه چشم بد دور
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
جدیدترین ویدیوی الهه منصوریان،بانوی قهرمان ووشوی ایران، که قرار بود پست آموزشی باشه ولی فیلم کوتاه طنز شد🤣/ وای از کامنت مردم همیشه در صحنه😂
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) شبنم قربانی، بازیگر سریال "طوبی"، در کنار همسر هنرمند خوشتیپ و فرزندان جذابش/ پسر مو قرمزی و دختر باربی، چه ژستهای خفنی هم گرفتن