ساعدنیوز
ساعدنیوز

روش های رمزگذاری روی گالری، تنظیمات و برنامه های اندروید

  چهارشنبه، 18 آبان 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
روش های رمزگذاری روی گالری، تنظیمات و برنامه های اندروید
در این مطلب با روش های رمزگذاری روی گالری، تنظیمات و برنامه های اندروید با ما همراه باشید.

همه ی ما می دانیم که گوشی به عنوان یک ابزار کاملا خصوصی می باشد و باید از پیام ها ، عکس ها و سایر اطلاعات شخصی موجود در آن محافظت نمود. روش های زیادی برای پسورد گذاری بر روی گالری ، تنظیمات گوشی و برنامه های اندروید وجود دارد. در این نوشته تصمیم داریم از بهترین برنامه ها برای قفل گذاری گالری ، تنظیمات و سایر برنامه های اندروید را خدمت شما معرفی و آموزش دهیم.

رمزگذاری یا encrypt چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

رمزگذاری (Encryption) اصطلاحی است که بسیاری از کاربران بارها با آن مواجه شده اند، اما دقیقا چه معنایی دارد؟ همان طور که از اسم آن پیداست، در این فرایند اطلاعات مختلف از شکل اصلی خارج شده و به صورت رمزی درمی آیند. انواع و اقسام سرویس های آنلاین برای ایمن نگه داشتن اطلاعات، از فرایند رمزگذاری بهره می برند. در این مقاله، به انواع رمزگذاری، تأثیر این روش برای حفاظت از اطلاعات کاربران و علت اهمیت این موضوع می پردازیم.

رمزگذاری چیست؟

رمزگذاری اختراع عصر دیجیتال نیست و تاریخچه ی آن به دوران مصر باستان برمی گردد. در دوران باستان، پیام های سری معمولا با استفاده از جایگزین کردن نمادها رمزگذاری می شدند. به عنوان مثال می توانیم به روش موسوم «رمز سزار» اشاره کنیم که گویا برای رمزگذاری پیام های سری توسط ژولیوس سزار استفاده می شده است. در این روش، هر حرف با حرف دیگری با فاصله ی ثابت در الفبا جایگزین می شود.

رمزگذاری

برای بسیاری از کاربران اندرویدی این مراحل بسیار آسان است. بطوریکه شما رمز عبور مورد نظر خود را وارد می کنید و هر زمان که خواستید به اطلاعات محرمانه و خصوصی خود دست پیدا کنید با وارد کردن رمز می توانید به تمام فایل های مخفی خود دست پیدا کنید و این ویژگی به آن معنی است که اگر گوشی هوشمند شما در دست کسی غیر از شما قرار بگیرد بدون وارد کردن رمز امکان دسترسی به فایل های محرمانه شما را نخواهد داشت.

اما لازم است که از پیش چند نکته در مورد این قابلیت را برای شما متذکر شویم. اول از همه اینکه باز کردن فایل های رمزگذاری شده نیاز به قدرت پردازش زیادی برای اجرای فایل های پنهان در دستگاه دارد. همین امر موجب می شود تا در دیوایس های قدیمی تر سرعت خواندن اطلاعات توسط حافظه هم کمی کندتر صورت گیرد.

دوم اینکه تنها برخی از گوشی های اندرویدی، گزینه ای برای حذف فایل های رمزگذاری در دستگاه را ارئه می دهند. در واقع رمزگذاری فرایندی است که در بیشتر گوشی های هوشمند و تبلت ها وجود دارد و اگر دیوایس شما گزینه ایی برای حذف رمزگذاری فایل ها را در گوشی ارائه نمی دهد، نیاز است که یک بار گوشی خود را ریست فکتوری یا همان تنظیم مجدد کارخانه کنید تا این اطلاعات رمزگذاری شده حذف شود. اما حتما قبل از انجام این کار در جریان باشید که امکان دارد همه اطلاعات شما حذف شود.

رمزگذاری فایل ها در دستگاه های اندرویدی

رمزگذاری کردن فایل ها و اطلاعات خصوصی در گوشی های اندرویدی تقریبا در همه دیوایس ها به یک شکل صورت می گیرد و همه مراحل یکسانی دارند اما ممکن است که روش های آن ها در طول سال ها کمی تغییر کرده باشد و امروزه در بعضی از دیوایس های اندرویدی مثل نکسوس ۶ و ۹ این قابلیت به طور پیش فرض فعال است و اندروید این قابلیت را بسیار ساده کرده است.

رمزگذاری از طریق تنظیمات گوشی

  • رمزگذاری در دستگاه هایی با اندروید ۵.۰ و بالاتر: طریقه فعال کردن رمزگذاری برای گوشی های هوشمند و تبلت هایی که اندروید 5.0 لالی پاپ و جدیدتر از آن را اجرا می کنند به این صورت است که شما می توانید با رفتن به منو تنظیمات و مراحل Settings > Personal > Security بخش رمزگذاری گوشی را پیدا کنید.

رمزگذاری تنظیمات گوشی

در این بخش حتما با گزینه “Encrypt phone” یا “Encrypt tablet” روبرو خواهید شد. حالا در این مرحله برای اطمینان از عدم خاموش شدن گوشی در حین اجرای روند از شما درخواست می شود تا دیوایس خود را شارژ کنید. اگر اولین بار است که می خواهید این قابلیت را فعال کنید از شما خواسته می شود تا PIN کد یا پسورد خود که در هنگام روشن و خاموش کردن دیوایس استفاده می کنید را وارد کنید. اکنون می توانید پسورد جدید را برای رمزگذاری فایل های خصوصی انتخاب کنید اما مطمئن شوید که این رمز را فراموش نخواهید کرد.

  • رمزگذاری در دستگاه هایی با اندروید ۴.۰ و پائین تر: اگر شما دارای دیوایسی با اندروید کیت کَت 4.4 و یا قدیمی تر از آن هستید ابتدا باید PIN کد و یا رمز عبور را قبل از شروع به فرایند رمزگذاری فعال کنید. خوشبختانه این کار خیلی ساه است و شما می توانید با اجرای مراحل Settings > Security > Screen Lock ابتدا PIN کد و یا پَترن مورد نظرتان را برای قفل صفحه نمایش انتخاب و فعال کنید. پس از اجرای این مرحله به منو تنظیمات برگردید و گزینه “Encrypt phone” یا “Encrypt tablet” را انتخاب کنید. در این مرحله دیوایس به شما پیام هشدار می دهد که ابتدا باید پسورد یا PIN کد خود را تصدیق کنید و سپس می توانید رمز جدید را برای اجرای عملیات رمزگذاری انجام دهید.

رمزگذاری

رمزگذاری دیوایس شما ممکن است بسته به نوع دیوایس و قدرت پردازش آن و حجم اطلاعاتی که در گوشی خود دارید حدود یک ساعت و یا بیشتر زمان ببرد. زمانی که فرایند رمزگذاری به پایان رسدی شما می توانید PIN کد خود را وارد کنید و از دستگاه رمزگذاری شده خود استفاده کنید. پس از رمزگذاری و بازگشت از منو امنیت در کارت حافظه دیوایس خود یک پوشه که رمزگذاری شده است را می یابید اما لازم نیست که از کارت حافظه برای نگهداری این اطلاعات استفاده کنید. اما اگر موزیک یا فیلم را رمزگذاری کرده اید نگهداری آن ها در کارت حافظه خیلی مناسب به نظر می رسد. البته که چند نکته مهم هم وجود دارد اول اینکه با رمزگذاری کردن کارت حافظه میکرو SD شما دیگر نمی توانید از این کارت در سایر دستگاه های دیگر استفاده کنید، مگر اینکه رمزگذاری را بطور کامل از کارت حافظه پاک کنید. البته این کارت حافظه رمزگذاری شده همچنان قابلیت انتقال اطلاعات و فایل ها را از طریق پورت USB دارد اما این انتقال اطلاعات از طریق گوشی یا تبلت که در آن رمزگذاری شده است انجام می شود. به علاوه اینکه اگر شما دیوایس خود را قبل از رمزگشایی ریست کنید و سپس رمزگذاری کنید امکان دسترسی به اطلاعات شما در کارت حافظه از بین خواهد رفت بنابراین باید در این زمینه خیلی دقت کنید.

در نهایت انجام این عملیات خیلی ساده است و رمزگذاری فایل های شخصی یک روش عالی برای محفوظ ماندن اطلاعات و داده های خصوصی شما است و امنیت دستگاه اندرویدی شما را افزایش می دهد.

رمزگذاری از طریق برنامه های مختلف

  • AppLock ، برنامه قفل گذاری حرفه ای برای اندروید: یکی از معروفترین برنامه های قفل گذاری موجود در گوگل استور، AppLock است که بیش از ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برنامه های مختلف مثل وای فای، بلوتوث، اینترنت گوشی و غیره را قفل کنید. حتی می توانید تماس های ورودی را قفل کنید و یا پروفایلهای قفل گذاری مختلف را تعریف کنید. یکی از گزینه های موجود در این برنامه، فعال شدن قفل در زمان و یا مکان خاص است، همچنین پیغامی مانند “the app hasstopped” که پیغامی متداول در اندروید است را نمایش دهد تا قفل بودن برنامه ها مشخص نشود.

قفل گذاری

می توان اپلیکیشن ها را مخفی کرد، مانع نصب برنامه ها شد و برای قفل مجدد برنامه زمان تعیین کرد. این اپلیکیشن حالتی برای ذخیره باتری دارد بنابراین در صورت استفاده از آن نیازی به نگرانی درباره عمر شارژ باتری ندارید. در حقیقت AppLock ابزاری قدرتمند با ویژگی های بسیار است که پبشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

  • Privacy Knight ، رمز گذاری برنامه های اندروید با پترن ، عدد و اثر انگشت: Privacy Knight که طراحی گروه علی بابا است، اپلیکیشنی رایگان است که با استفاده از آن می توانید به روش های مختلف اپلیکیشن های گوشی را قفل کنید. روش هایی مثل الگو (پترن)، رمز عددی، اثر انگشت و یا استفاده از تصویر صورت. هم چنین قادرخواهید بود تماس های وروردی، حذف برنامه ها، مخفی کردن نوتیفیکیشن های برنامه هایی مثل واتس اپ را نیز قفل کنید. یک ویژگی جالب این اپلیکیشن، عکس گرفتن از کسانی است که پسورد اشتباه را وارد کرده اند، است!

رمزگذاری
  • برنامه app lock برای پسورد گذاشتن روی گالری و برنامه های اندروید: احتمالا اسم نورتون آنتی ویروس مشهور به گوش شما خورده است. این شرکت یک برنامه ساده برای قفل گذاشتن روی اندروید ارائه کرده است، که می تواند گزینه خوبی برای استفاده رایگان باشد. با استفاده از Norton App Lock میتوان برنامه ها را با الگو، رمز عددی و یا اثر انگشت قفل کرد. از گزینه های موجود دیگر این برنامه، جلوگیری از حذف برنامه ها، تنطیم کردن ایمیل برای ریکاوری، عکس گرفتن از کسانی که سه بار رمز را اشتباه وارد کرده اند، می توان اشاره کرد.

پسورد گذاری
  • رمز گذاری روی برنامه های اندروید توسط Hexlock: یکی از اپلیکیشن های جدید که دارای ظاهر جذاب برای کاربران است، برنامه Hexlock است که با آن میتوان برنامه ها را با روش های مختلف قفل کرد. برای موقعیت های مختلف مثل کار، خانه می توانید پروفایل های مختلفی تنظیم کنید و براساس شبکه وای فایی که به آن وصل می شوید این پروفایل ها تغییر کنند. این اپلیکیشن تصویر و موقعیت مکانی افرادی که برای باز کردن قفل تلاش کرده اند را ذخیره میکند. اگرچه این اپلیکیشن رایگان است اما برای از بین بردن تبلیغات موچود در این برنامه نیاز به پرداخت $۱.۳۰ خواهید داشت.

  • برنامه قفل حرفه ای اندروید با اثر انگشت و رمز توسط App Locker:Fingerprint & Pin: یکی دیگر از اپلیکیشن های قفل، App Locker است که به خاطر ظاهر قدیمی که دارد زیاد محبوب نیست اما دارای ویژگی های منحصر به فردی مثل توانایی تنظیم و شخصی سازی قفل ها برای هر اپلیکیشن است. با این ویژگی می توانید به عنوان مثال قفل یک برنامه را اثر انگشت و دیگری را رمز عددی بگذارید. این برنامه رایگان است اما برای حذف تبلیغات و نسخه پرو آن نیاز است که هزینه ای را پرداخت کنید.

قفل گذاری
  • برنامه قفل پیشرفته و حرفه ای اندروید Keepsafe: Keepsafe یکی از ساده ترین برنامه های موجود در لیست ما است که همانند سایر برنامه ها قفل الگو، اثر انگشت و رمز عددی را دارا است و می توان برای قفل مجدد برنامه زمان تعیین کرد. می توانید اپلیکیشن را برای چندین ساعت غیر فعال کنید.

قفل پیشرفته

  • برنامه قفل پیشرفته اندروید با اثر انگشت FingerSecurity: قطعا FingerSecurity یکی از بهترین ها در لیست امروز است که می توان از گزینه های امنیتی آن برای دیده نشدن برنامه ها و اطلاعات آنها استفاده کرد. سایر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به تعیین زمان برای قفل مجدد برنامه، جلوگیری از حذف برنامه ها و استفاده از قفل اثر انگشت اشاره کرد. نسخه رایگان این اپلیکیشن دارای مدت زمان محدود است و در نسخه پولی آن می توانید پس زمینه صفحه قفل شده را تغییر دهید، موقعیت های مکانی ایمن را اضافه کنید و از سایر ویژگی های این اپلیکیشن استفاده کنید.

قفل با اثر انگشت
  • AppLock – Fingerprint ، قفل گذاشتن روی برنامه اندروید توسط حسگر اثر انگشت: یکی از محبوبترین برنامه های قفل گذاری، AppLock – Fingerprint است که با استفاده از آن می توان روی برنامه های مختلف قفل های متفاوت گذاشت و پروفایل های قفل گذاری مختلف را تنظیم کرد و یا در زمان خاص و یا اتصال به شبکه وای فای خاص برنامه را فعال کرد. هم چنین می توانید تنظیمات سیستم، صفحه اصلی، چرخش صفحه را قفل کرد.

حسگر اثر انگشت

یکی دیگر از قابلیت های این اپلیکیشن، امکان قفل کردن با فرستادن پیام و گرفتن عکس برای تلاش غیر مجاز برای باز کردن قفل است.

  • برنامه پسورد گذاری روی گالری ، اس ام اس ، تماس و برنامه های اندروید MaxLock: MaxLock برنامه ای جذاب برای گوشی های روت شده اندروید است که براساس فریم ورک Xposed کار میکند و لازم است که این فریم ورک روی دستگاه شما نصب باشد. این برنامه رایگان روش های مختلف قفل گذاری دارد. ویژگی های دیگر MaxLock شامل ذخیره فایلی از تلاش ها برای باز کردن قفل، بازیابی و یا بکاپ گیری از برنامه های قفل شده است.

برنامه مکس لاک
  • رمز گذاری روی برنامه های اندروید با CM: Cheetah Mobile طراح برنامه رایگان CM با استفاده از توصیه های کاربران از دوباره کاری در اپلیکیشن خود پرهیز کردند و این برنامه از اثر انگشت برای قفل کردن استفاده میکند. میتوانید تنظیماتی مثل وای فای و بلوتوث، برنامه ها را با آن قفل کنید و در صورت ۳ بار تلاش ناموفق از فرد عکس گرفته می شود. میتوانید با انتخاب خود از میان عکس های موجود روی دستگاهتان، برای پس زمینه قفل عکسی انتخاب کنید.

در مطلب فوق با روش های قفل گذاری و رمز گذاشتن روی برنامه های اندروید توسط پین، حسگر اثر انگشت، پترن و.. بیشتر آشنا شدید و می توانید از آنها استفاده کنید و نظرات خودتان را درباره این اپلیکیشن ها با ما در میان بگذارید. همچنین اگر برنامه ی دیگری می شناسید که در لیست ما وجود نداشت آنرا به ما معرفی کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (694 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (293 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (285 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (205 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (157 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (78 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (61 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (34 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (34 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (29 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (27 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (26 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (23 نظر) نگاهی به خانه پدری بدون تجملات محمود احمدی نژاد+ویدیو/ منزلی با چیدمانی قدیمی و حیاطی دلنشین و نوستالژیک (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
گلایه‌های رهبر انقلاب از واردات بی‌رویه لوازم آرایش که با خنده حضار همراه شد+ ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 سکوت همسر مهدی قایدی درباره شایعه بالا کشیدن املاک شوهر سابقش، با انتشار این استوری شکست+عکس کل کل بامزه و خنده دار سحر دولتشاهی با دیبی+ ویدیو/ وقتی نمیدونه دیبی از افعال معکوس استفاده میکنه😂 تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان؛ از عکس خانوادگی با دخترش تا تیپ متفاوت استاد آواز با موهای تراشیده در جوانی+ عکس اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس توصیف جنجالی اردوغان از بغداد سر و صدای عراقیان را درآورد + عکس پذیرایی از زائران حرم امام رضا(ع) با چای توسط آقا رشید، هنرمند محبوب اصفهانی+ویدیو/ قبول باشه با رزرو تور استانبول به بازدید از 6 جاذبه توریستی سیاه این شهر بروید چگونه با روش های آسان خانگی مورچه ها را از خانه دور کنیم آموزش آرایش مناسب با لباس سفید رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ گشتی در شهر باستانی زلیخا و یوسف پیامبر در دوران فراعنه/ شگفتی هوش مصنوعی تمامی ندارد+ویدیو چیدمان شیک و لاکچری اتاق خیاطی با 5 ایده جذاب فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 چند شرط لازم برای نگهداری صحیح از گل بابا آدم در خانه چند نکته طلایی برای خوشمزه‌تر شدن طعم چای سفری شیرین به گذشته ها،دهه شصتی ها و پُز دادنشان با این وسایل نوستالژیک/ کیا باهاشون دل بقیه رو خون کردن+ عکس بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان دسته گل عروسِ شیک و منحصربفرد مهسا طهماسبی در جشن عروسی اش/ چه لباس خوشگلی هم پوشیده😍 مراسم افتتاح رستوران فریبا نادری با حضور هنرمندان سرشناس و معروف/ چه ذوقی داره خانم بازیگر+ عکس بازی کردن بانمک نبات، دختر شاهرخ استخری با دوستان خارجیش در مهدکودک اروپایی اش در بلژیک + عکس/ خدایا چقد ناز میخنده رونمایی از پسر های خوشتیپ و چشم و ابرو مشکی کریم باقری/ چقدر شبیه پدرشون هستن+عکس خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 این 7 وسیله نوستالژیک را فقط دهه شصتی ها میشناسند/ با این وسایل کل خاطرات کودکی از جلو چشمتون رد میشه +عکس رونمایی از لوکس ترین مدل پیکان ایرانی/ خلاقیت منحصر به فرد یک مرد تهرانی همه رو مبهوت کرد+عکس لباس عروس ساده و شیک ریما رامین فر، همای سریال پایتخت در اولین عکس لورفته از عروسی اش با امیر جعفری/ خدا به نقی صبر بده😂 کیف ها و برچسب پرطرفدار بچه های دهه هفتاد و هشتاد در مدرسه/ محاله یدونه از اینا نخریده باشی+عکس خواستگاری عاشقانه محمدرضا گلزار از کتایون ریاحی و جواب منفی او؛ چین و چروک‌هامو ببین،‌ تو به جای پسر منی...+ویدیو/ چشم آیسان خانوم روشن شرافت مثال زدنی شاطر ایرانی برای افراد بی بضاعت/ انسانم آرزوست +عکس میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس دستگرمی خلاقانه دانش آموزان ایرانی در ساخت موشک بالستیک قاره پیما با چندتا تیکه حلبی/ نتانیاهو از پسِ بچه های دهه نودی بر میای؟😎 ابتکار خلاقانه و هوشمندانه یک کارگر با چفیه در گرفتن انگشتر از مقام معظم رهبری+ویدیو پانته آ بهرام بعد از 11 سال پسرش را دید+ فیلم
تیتر امروز   
اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد 12 امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور 1403 خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس