دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید 

یکشنبه، 01 مهر 1403
ساعدنیوز: چند مدت پیش ویدئویی کوتاه از پسربچه‌ای طی چند ساعت تلگرام رو پر کرد.لهجه اصفهانی این پسربچه که مثل گز و پولکی شیرین بود هم مزید بر علت شد تا ظرف فقط چند روز جمع کثیری از کاربران اونو شناخته باشن و حالا اکثر مردم ایران این جملات رو حفظن

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، محمدمهدی کاظمی روز یکشنبه در مراسم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس استان کرمانشاه با حضور استاندار، مدیران، فرماندهان استان و مسوولان آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه «عصمتیه» شهر کرمانشاه افزود: سال تحصیلی جدید با حضور 16 میلیون دانش آموز و تدریس یک میلیون معلم در 110 هزار مدرسه آغاز شد.

وی دانش آموزان را به عنوان نیروی انسانی آینده بزرگترین سرمایه کشور دانست و گفت: به همین خاطر آموزش و پرورش مهمترین نقش را در تربیت این نیرو انسانی که تمام پیشرفت و توسعه و آینده کشور به دست آن است؛ دارد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همه مسوولان و دستگاه ها باید به کمک آموزش و پرورش بیایند تا این وزارتخانه به اهداف خود که همان تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است را محقق سازد.

کاظمی در ادامه به توصیه های مقام معظم رهبری به دانش آموزان مانند خوب درس خواندن، تهذیب نفس و ورزش و توجه به سلامت بدن اشاره کرد و افزود: یکی از مسائلی که دانش آموزان امروز به آن باید توجه داشته باشند و مورد تاکید وزارت آموزش و پرورش نیز هست؛ کسب سواد و اخلاق رسانه ای است که دانش آموزان فرق مطالب و اخبار درست و غلط را از هم تشخیص دهند.

وی با اشاره به اهداف عالیه انقلاب اسلامی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی گفت: در این راه آموزش و پرورش با تربیت نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه مهمترین نقش را دارد لذا همه مسوولان و مدیران کشوری و استانی در راستای تحقق به این هدف باید به کمک آموزش و پرورش بیایند.

در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط معاون وزیر قرائت شد.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 33 شهر و 2 هزار و 595 روستا، نزدیک به چهار هزار مدرسه دارد و حدود 370 هزار نفر دانش آموز و 26 هزار معلم در این مدارس مشغول تحصیل و فعالیت آموزشی هستند.

اجرای سرود ملی و مذهبی و نقاله خوانی از دیگر برنامه های جنبی این مراسم بود.


41 پسندیدم 93 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 روز پیش

چقدرنازوشیرین انشاالله که موفق باشن همه فرزندان ونورچشمان خانواده ها
پاسخ
محمد
3 روز پیش

😆😆😆🌹
پاسخ
بازدید کننده
4 روز پیش

ببینید دهه ی شصتی ها چقدر ساده و بی شیله پیله هستن ❤️❤️❤️ اگه به بچه های الان بگی اخراجی قورتت می ده 🤣
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ریما رامین فر : پایتخت 3 یه گوساله داشتیم 3 صبح نشست وسط خونه و بلند نشد ، آقای خمسه گفت گوساله فهمید الان وقت کار نیست ما نفهمیدیم
خلاقیت خنده دار اُوستا بَنّا در مقاوم سازی خانه اش با تیر برق به جای ستون/ تن همه مهندسا رو به لرزه انداخت +فیلم
سعید معروف: خانمی که با بنر اومده بود سالن خواستگارم نبود این خانوم 70 سالشه ، خدا رو شکر هرکسی منو از 100 متری میبینه در میره
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
واکنش هادی چوپان به مرگ تلخ صمیم شیرزاد بدنساز جوان شیرازی +عکس/ چشمان گرگ پارسی در آمریکا اشک باران شد
پردیس احمدیه، ساحل پوست شیر: من افغانی نیستم؛ مراغه به دنیا آمدم و با فرهنگ تبریز و تُرک‌ها بزرگ شدم+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "مادر بی‌مسئولیت" این «کودک رها شده» را در 4 ثانیه طلایی پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
نگاهی به نقاشی‌های شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد پارسا پیروزفر/ از پرتره‌های سیاه‌سفید گرفته تا پرتره‌های رنگی جذاب