دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

روزی که عیسی گل محمدی بوکسور معروف تبریزی علیرضا دبیر را به چالش کشید 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
کد خبر: 406984
ساعدنیوز: رسانه‌ها از کشته شدن عیسی گل‌محمدی، قهرمان و سرپرست سابق تیم ملی بوکس ایران در شامگاه سه‌شنبه در باغ شخصیش در حومه رباط‌کریم خبر دادند. گفته می شود عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس با 11 گلوله به قتل رسیده است. در اینجا به عنوان نوستالژی یکی از خبرهای مرتبط با این چهره ورزشی را بازنشر میدهیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس ایران گفت: آقایان از دست درازی به داشته‌های بوکس خودداری کنند. عیسی گل‌محمدی در تیر ماه 1401 در گفت‌وگو با ایسنا، درباره واگذاری خانه بوکس آزادی به فدراسیون کشتی توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، توضیح داد: ما فونداسیون و ستون‌های خانه بوکس آزادی را چندین سال پیش انجام داده‌ایم و الان نیز پیگیر کارهای اداری هستیم تا خانه بوکس را پس بگیریم. با قولی هم که وزارت ورزش داد این اتفاق رخ می‌دهد و بهتر است آقایان حد و حدود خود را بدانند.

این عضو هیات رییسه فدراسیون بوکس گفت: آن آقای بزرگوار گفته‌اند ستون‌های خانه بوکس پلاسیده و فرسوده است، می‌خواهم سوال کنم که اگر ستون‌های آن‌جا فرسوده است چرا روی همان ستون‌ها سرمایه گذاری کرده‌اند که حق جامعه بوکس است. آن‌جا هرچیزی باشد برای خانواده بوکس است و آقایان احترام خود را نگه دارند. کار شرکت توسعه و تجهیر هم بسیار اشتباه بوده که خانه بوکس را بدون اطلاع به کشتی واگذار کرده است.

او ادامه داد: شاید بوکس در چند سال اخیر با مشکلاتی رو به رو بوده، اما دلیل نمی‌شود حق این جامعه نجیب خورده شود. مطمئنا از طریق همه مراجع مربوطه موضوع را پیگیری خواهیم کرد و کار شرکت توسعه اشتباه است.

سخنگوی فدراسیون بوکس ایران، درباره نبود بودجه برای ساخت این زمین برای بوکس نیز گفت: ما سال 80 کار فونداسیون و ستون‌های آن‌جا را انجام داده‌ایم، برای خانه کشتی آزادی برنامه‌ریزی داریم و بهتر است آقای دبیر با خانواده بوکس شوخی نکند. آن بزرگوار باید پای خود را از کفش بوکس بیرون بکشد و اگر هم دنبال خانه کشتی است، جای دیگری را تهیه کند. بهتر است به عنوان قهرمان احترام خود را حفظ کند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از عروس به روز و امروزی مرحوم خسرو شکیبایی/ عشق از نگاهش میباره
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به کفش های سیندرلایی جورجینا ملکه ی رونالدو / جدیدترین و خاص ترین مدل کفش پاشنه بلند شیشه ای + عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سردار آزمون: هر کی به من زن بده همین الان می گیرم +ویدئو
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید