دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

روزی که محمدرضا شجریان و علی انصاریان میهمان سفره هفت سین یحیی گل محمدی شدند +عکس/ پدر سالار هم وسط نشسته 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: یحیی گل محمدی علیرغم گمانه زنی های فرآوان درباره حضورش در تبریز بالاخره با فولاد قرارداد بست و تجربه جدیدی را در جنوب آغاز کرد. دعوای او با جواد نکونام بر سر فولاد آره نا خبری داغ در 24 ساعت گذشته است. در اینجا تصویری از صفحه اینستاگرام این سرمربی سرشناس با یاد بزرگان درگذشته را با شما به اشتراک می گذاریم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، دیدار دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران، حواشی و جنجال زیادی به پا کرد. از آنجایی که استادیوم غدیر در دست بازسازی و تعمیر است، آبی‌های اهواز قصد داشتند که این دیدار را در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار کنند.

پس از مصاحبه بابادی، مدیرعامل استقلال خوزستان و اینکه او گفته بود 2 هزار متر خزانه چمن فولاد آرنا را از ورزشگاه غدیر به فولادی‌ها داده و اکنون از این تیم انتظار همکاری دارد، این موضوع با واکنش باشگاه فولاد و مدیرعامل این تیم همراه شد.

هوشنگ نصیرزاده در اظهاراتی جنجالی گفته بود: ما نمی‌توانیم به حرف‌های طرفداران فولاد بی‌توجه باشیم. وقتی به ما می‌گویند استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه فولاد آرنا بازی نکنند و نظرشان روی سرمربی تیم مهمان مثبت نیست، ما هم مجبوریم در همان راستا رفتار کنیم.

در همین رابطه یحیی گل محمدی با انتشار تصویری معنادار در صفحه شخصی خود روی استادیوم فولاد آرنا علامت ورود ممنوع زد تا پیامی واضح برای استقلال و جواد نکونام فرستاده باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از خانه ابدی زهره حمیدی توسط همسرش/ مرحومه میخواست در بی بی سکینه کرج دفن شود امااا...
پربازدید شدن ژست مسعود پزشکیان در کنار وزیر راه و شهرسازی؛ تواضع پدرانه در گفتگو با تنها وزیر زن کابینه‌اش+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
کریم باقری: در صف نان بربری و سنگگ شاطرها خارج از نوبت می‌خواهند لطف کنند و نان بدهند اما نمی‌گیرم و می‌گویم دوست دارم در صف بایستم+عکس
ویدیویی از درد و دل تلخ و غم‌انگیز زهره حمیدی با احسان علیخانی در رابطه با مرگ ناگهانی پسر 27 ساله‌اش/ چه غمی رو تحمل کرده بوده!
تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی!
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به خونه زندگی مرتب و باسلیقه مرحوم زهره حمیدی+ویدیو/از گلدونای خوشگل و زیبای کنار سالنی تا پذیرایی غرق در نور