دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رپری که علیه دختر قالیباف خوانده بود بازداشت شد؟ 

سه شنبه، 12 تیر 1403
ساعد نیوز: وحید نعمتی رپری که یک آهنگ و کلیپ تخریبی علیه مریم قالیباف خوانده بود، شایعه بازداشتش توسط برخی رسانه‌ها منتشر شده بود اما او با انتشار ویدیویی بازداشتش را تکذیب کرد و توضیح داد که صرفاً صفحه‌اش در حال بررسی است. توضیحات نعمتی را می‌بینید و می‌شنوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، مریم قالیباف، دختر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 است. نام او نخستین بار در ماجرای عروسی‌اش و سپس سیسمونی گیت در رسانه‌ها مطرح شد و در اثنای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای رد ادعا‌های مطرح شده علیه قالیباف روی آنتن زنده دیده شد. توضیحات او مجدداً ماجرای سیسمونی گیت را که پیشتر بسیار جنجالی شده بود، بر سر زبان‌ها انداخت.

مریم قالیباف یکی از سه فرزند محمدباقر قالیباف و زهرا مشیرالاستخاره است که با رضا بحیرایی ازدواج کرده است. الیاس، اسحاق و مریم سه فرزند رئیس مجلس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم هستند. در این مطلب به بیوگرافی مریم قالیباف و ماجرای سیسمونی گیت خواهیم پرداخت.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «دیگ جادویی»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص
تصاویری جالب از چهره متفاوت بازیگران سرشناس و مطرح با سبیل+عکس/ از محمدرضا گلزار و مهران مدیری تا مهدی سلوکی و محسن تنابنده
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی متن
(ویدیو) بحث جدید جواد خیابانی و خداداد عزیزی روی آنتن زنده بر سر انسانیت به خرج دادن/ واقعا بنظر شما هم انسانیت واسه 4000 سال پیشه؟ فکر میکردین آقای خیابانی اینقدر باظرفیت باشن؟
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری