ساعدنیوز
ساعدنیوز

رستوران های هتل چمران شیراز، هتلی 5 ستاره و لوکس

  چهارشنبه، 11 مهر 1403   زمان مطالعه 9 دقیقه
رستوران های هتل چمران شیراز، هتلی 5 ستاره و لوکس
ساعدنیوز: هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در بهترین نقطه شهر است. این هتل امکانات فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها رستوران های هتل چمران شیراز با فضاهای اختصاصی و غذاهای خوشمزه است.

ساعدنیوز: هتل چمران شیراز یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره در بهترین نقطه شهر است. این هتل امکانات فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها رستوران های هتل چمران شیراز با فضاهای اختصاصی و غذاهای خوشمزه است.

یکی از جذابیت‌های انکارناپذیر سفر، غذا خوردن در بهترین رستوران‌های شهر است. رستوران های هتل چمران شیراز جزو معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های شیراز محسوب می‌شوند که در مرتفع‌ترین ساختمان شهر قرار گرفته‌اند. این رستوران‌ها به دلیل ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت در محیطی زیبا توانسته‌اند جای خود را در دل مسافران و شهروندان شیراز باز کنند و نامی خوش از خود به جا بگذارند.

رستوران های هتل چمران شیراز از نظر غذایی تنوع بالایی دارند و از انواع کباب گرفته تا ماهی و پیتزا و برگر در آن‌ها پیدا می‌شود. شما می‌توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام و حتی میان‌وعده‌ها را به رستوران‌ها و کافه‌های این هتل بروید و لحظات خوبی را کنار عزیزان خود تجربه کنید. البته توجه داشته باشید که صبحانه هتل برای مهمانان مقیم رایگان و برای افراد دیگر با پرداخت ورودی همراه است.

هتل چمران شیراز چند رستوران دارد؟

اگر بخواهید یکی از یکی از هتل های شیراز را رزرو کنید که در آن اقامتی راحت را تجربه کنید و در بهترین رستوران‌ها غذا بخورید، هتل چمران گزینه مناسبی است. این هتل 5 ستاره در سال 1389 در بلوار چمران به بهره‌برداری رسیده است و ساختمانی 30 طبقه دارد.

هتل چمران شیراز چند رستوران دارد؟

هتل چمران شیراز دارای 180 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که امکانات رفاهی خوبی در آن‌ها برای مهمانان در نظر گرفته شده است. این هتل لوکس به بهترین شکل و با بهترین دکوراسیون چیدمان شده و فضایی شیک و راحت دارد.

رستوران های هتل چمران شیراز نیز تنوع خوبی دارند. فرقی ندارد هوس غذاهای سنتی ایرانی کنید یا دلتان بخواهد فست فودی خوشمزه سفارش دهید، در هر حال در این هتل گزینه‌های متنوعی برایتان وجود دارد. هتل چمران شیراز دارای 7 مجموعه غذایی است که در ادامه هر کدام را بیشتر به شما معرفی می‌کنیم.

رستوران پانوراما

پانوراما یکی از رستوران‌های معروف شهر شیراز واقع در هتل پنج ستاره چمران است. این رستوران در طبقه بیست و چهارم هتل واقع شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شهر و مناظر اطراف دارد. در رستوران پانوراما مهمانان در حالی که ویویی 360 درجه از شیراز را مقابل خود می‌بینند، می‌توانند در محیطی تمیز و شیک غذای خود را نوش جان کنند.

این رستوران محبوبیت زیادی میان اهالی شیراز و مهمانان و مسافران دارد؛ زیرا رستوران پانوراما نه‌تنها اتمسفری زیبا و مجلل دارد؛ بلکه در آن بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها توسط آشپزان حرفه‌ای و پرسنل مجرب طبخ و سرو می‌شود.

رستوران پانوراما

رستوران پانوراما یکی از بزرگ‌ترین رستوران های هتل چمران شیراز است. ظرفیت این رستوران حدود 300 نفر است و فضایی دلباز و مجلل دارد. این رستوران معماری جذابی دارد و با دکوراسیونی لوکس چیدمان شده است. رستوران پانوراما فضایی دلنشین و دلچسب دارد که همین امر سبب می‌شود با اشتهای بیشتر غذای موردعلاقه خود را نوش جان کنید.

این رستوران که با نام کافه رستوران 24 نیز شناخته می‌شود برای هر سه وعده به گرمی از مهمانان پذیرایی می‌کند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی، ملل و دریایی با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. پخت روزانه غذاها با مواد اولیه درجه یک سبب شده که غذاهای این رستوران کیفیت و سلامت خوبی داشته باشند و بتوانند رضایت سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را جلب کنند.

رستوران پانوراما جزو مرتفع‌ترین رستوران های هتل چمران شیراز است که در آن امکان برگزاری مراسم مختلف و سوپرایز نیز با هماهنگی پرسنل وجود دارد. ساعت سرو ناهار در رستوران طبقه 24 بین 12:30 تا 16 است و شامل بوفه‌ای رنگارنگ از غذاهای ایرانی می‌شود. شام نیز غذای فرنگی است که بین ساعت 19 تا 23 در رستوران طبقه 24 سرو می‌شود.

در رستوران پانوراما انواع غذاها با عطر و طعم‌های بی‌نظیر به صورت سلف سرویس ارائه می‌شود. در این رستوران شما با پرداخت مبلغ مشخصی می‌توانید نامحدود از انواع غذاها، سالادها و نوشیدنی‌ها استفاده کنید. منوی رستوران پانوراما تنوع خوبی دارد و شامل دسرهای رنگارنگ و خوشمزه، سالادبار متنوع و انواع غذاهای اصلی از کباب گرفته تا استیک می‌شود. از دیگر جذابیت‌های رستوران پانوراما پخش موسیقی زنده است که صرف غذا را برایتان در این مکان دلچسب‌تر می‌کند.

رستوران سنتی دارا

یکی دیگر از رستوران های هتل چمران شیراز، رستوران سنتی دارا در طبقه منفی یک است. اگر از غذا خوردن در فضاهای سنتی لذت می‌برید و می‌خواهید طعم اصیل غذاهای ایرانی را در مکانی درجه یک تجربه کنید، سری به رستوران سنتی دارا بزنید.

این رستوران با دکوراسیون سنتی به گونه‌ای چیدمان شده که حس و حال خوبی را به وجودتان تزریق می‌کند. سقف بلند، شیشه‌های رنگی، آینه‌کاری‌های ظریف و نقش‌های هنرمندانه در رستوران سنتی دارا آن را به مکانی دل‌انگیز برای صرف غذا تبدیل کرده است.

این رستوران از ساعت 12 تا 24 بی‌وقفه برای وعده ناهار و شام در خدمت مهمانان است. در این رستوران حتی لباس فرم پرسنل و ظروف سرو غذا نیز سنتی است تا یاد گذشته‌ها در دلتان زنده شود. پخش موسیقی زنده سنتی نیز از دیگر جذابیت‌های رستوران سنتی دارا است که حال و هوای سنتی رستوران را بیشتر می‌کند.

استانبولی، ماهی شکم‌پر قزل‌آلا، مجبوس با گوشت گردن، زرشک پلو با مرغ، خوراک ماهیچه، خوراک گردن و دیزی گوسفند برخی از غذاهای لذیذ منوی رستوران دارا است. در این رستوران انواع کباب، نوشیدنی، خورشت و پیش‌غذا از جمله حلوا شیرازی، سوپ، سالاد و ماست نیز سرو می‌شود.

یک نکته جالب درباره رستوران سنتی دارا، سرو نان‌های محلی تازه کنار غذاها است. این نان‌ها عطر و طعم بی‌نظیری دارند و ترکیب آن‌ها با دیزی و کباب معجزه می‌کند.

رستوران سنتی دارا

فست فود سارا

فست فود سارا در طبقه اول هتل قرار گرفته است و یکی از معروف‌ترین رستوران های هتل چمران شیراز است. این رستوران اسم و رسم خوبی در شیراز دارد و از منوی جذابی برخوردار است.

فست فود سارا از ساعت 18 تا 24 با انواع غذاهای فست فودی در خدمت مهمانان است. پخش موسیقی زنده شاد و جوان‌پسند در ساعات خاصی، فضای صمیمی رستوران را گرم‌تر می‌کند و به لحظات شما رنگ و انرژی می‌بخشد.

فست فود سارا دارای منویی تخصصی با 40 طعم جدید و منحصربه‌فرد است. از غذاهای موجود در منوی این کافه می‌توان به پیتزا ناپولیتن، پیتزا دیترویت، انواع پاستا، برگرهای تخصصی، سوخاری، پیش‌غذا و سالاد اشاره کرد. همچنین انواع سس ایتالیایی مانند سس سیر، سس R&R تند و کچاپ و سس چیلی‌تای نیز در این رستوران بر اساس دستور اصیل آن‌ها سرو می‌شود.

خلاصه اگر اهل فست فود هستید و از خوردن غذاهای این چنینی لذت می‌برید، بی‌شک فست فود سارا می‌تواند مکان مناسبی برایتان باشد. این رستوران در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته و هر آنچه شما از یک رستوران فست فودی انتظار دارید را برایتان فراهم می‌کند.

کافه رستوران نئون کلاب

نئون کلاب از دیگر رستوران های هتل چمران شیراز در طبقه بیست و چهارم هتل است. در این کلاب تجربه‌ای متفاوت از غذا خوردن در محیطی شاد و مهیج در انتظارتان است و در آن می‌توانید طعم غذاهای لذیذ را در کنار پخش موسیقی‌های هیجان‌انگیز تجربه کنید.

منوی نئون کلاب شامل انواع استیک، برگر، پاستا، پیتزا، سالاد و نوشیدنی می‌شود. همچنین در این رستوران قلیان‌های پرمیوم ذغالی با طعم‌های مختلف نیز برای علاقه‌مندان سرو می‌شود. کافه رستوران نئون کلاب هر روز از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مهمانان در فضایی شاد و سرزنده است. اگر اهل هیجان هستید و از حضور در محیط‌های گرم و صمیمی و همراهی با دیجی لذت می‌برید، نئون کلاب می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

کافه رستوران نئون کلاب

سالن صبحانه طبقه 21

علاوه بر رستوران‌هایی که تا اینجا نام بردیم، یک سالن صبحانه خوری نیز در طبقه بیست و یکم هتل چمران واقع شده است. در این رستوران بین ساعت 7 تا 10 بوفه صبحانه برپا می‌شود و مهمانان هتل می‌توانند به‌صورت رایگان از آیتم‌های جذاب موجود در سلف سرویس استفاده کنند.

بوفه صبحانه هتل چمران شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گرم و سرد متنوعی می‌شود و انتظار شما را از یک صبحانه کامل و پرانرژی برآورده می‌سازد. پنکیک، نیمرو، انواع املت، نان‌های فانتزی و سنتی، آش سبزی شیرازی، انواع مربا، عسل، خامه، انواع پنیر، خیارشور و گوجه و خیار برخی از آیتم‌های بوفه صبحانه هتل چمران است. خامه شکلاتی، ژامبون مرغ و گوشت، سالاد میوه، سوسیس، سیب‌زمینی، اسنک، کیک و شیرینی، آب‌میوه‌های طبیعی، نوشیدنی‌های گرم، آجیل و مغزیجات نیز از دیگر گزینه‌هایی است که در صبحانه هتل به چشم می‌خورد.

البته توجه داشته باشید که منوی صبحانه در روزهای مختلف ممکن است با یکدیگر کمی تفاوت داشته باشد؛ اما در هر صورت تنوع و کیفیت آتیم‌های موجود در بوفه صبحانه هتل چمران به گونه‌ای است که رضایت شما را جلب می‌کند.

سالن صبحانه طبقه 21

کافی شاپ لابی لانژ

لابی لانژ را می‌توان از دیگر رستوران های هتل چمران شیراز واقع در لابی هتل دانست. این کافه فضایی دنج و صمیمی دارد و بهترین گزینه برای دورهمی‌ها و قرارهای دوستانه و عاشقانه به شمار می‌رود.

این کافه رستوران در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده پذیرایی از مهمانان است و عموم افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. منوی صبحانه کافه لابی لانژ شامل سینی ایرانی، انگلیسی، تست بیکن، املت فرانکفورتر، املت قارچ، املت اسپشیال، املت ایرانی، املت اسفناج، نیمرو و وافل می‌شود.

همچنین انواع نوشیدنی گرم از جمله هات چاکلت، چای ماسالا، چای زعفران، چای سبز، شیر و عرقیات نیز در کافه لانژ سرو می‌شود. از دیگر آیتم‌های موجود در منوی این رستوران می‌توان به انواع کیک، دسر، نوشیدنی‌های خوشمزه سرد، بستنی و پیش‌غذا اشاره کرد.

اگر هم گرسنه بودید و خواستید غذا سفارش دهید چند گزینه شامل برگر، استیک، پاستا، سیب‌زمینی پنیری و... برایتان در نظر گرفته شده است؛ بنابراین چه بخواهید برای میان‌وعده به کافه لابی لانژ بروید و چه برای ناهار یا شام به خواسته خود می‌رسید.

کافه رستوران گلدن کلاب

در لیست رستوران های هتل چمران شیراز یک کافه رستوران به نام گلدن کلاب نیز در طبقه 22 هتل به چشم می‌خورد. این کافه رستوران با انواع غذاهای فست فودی، نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه از ساعت 18 تا 2 بامداد در خدمت مهمانان است.

کافه رستوران گلدن کلاب فضایی متفاوت و هیجان‌انگیز دارد و مکانی عالی برای جوانان است. این کافه همچون نئون کلاب با نورپردازی‌های جذاب تزئین شده و طراحی داخلی منحصربه‌فردی دارد.

رستوران های هتل چمران شیراز به همین تعداد ختم نمی‌شود؛ بلکه در مجموعه ورزشی این هتل نیز کافه‌ای قرار دارد که از ورزش بتوانید در آن خستگی در کنید و دلی از عزا در آورید. منوی کافه اسپرت هتل چمران شامل آیتم‌هایی برای صبحانه، غذای رژیمی، غذای فست فودی، شیک و نوشیدنی‌های گرم و سرد می‌شود.

قیمت غذا در رستوران های هتل چمران شیراز

قیمت غذا در رستوران های هتل چمران به نوع غذا و رستورانی که در آن غذا سفارش می‌دهید بستگی دارد. برای مثال قیمت غذاها در رستوران سنتی دارا با قیمت غذاها در فست فود سارا یکی نیست.

با این حال اگرچه به طور دقیق نمی‌توان قیمت غذا را در رستوران های هتل چمران شیراز مشخص کرد، اما قیمت غذاها در این مجموعه متوسط رو به بالا است. در رستوران‌های این مجموعه قیمت غذاها با توجه به کیفیت و فضای رستوران‌ها مناسب است.

قیمت غذا در رستوران های هتل چمران شیراز

چرا رستوران های هتل چمران شیراز؟

شیراز رستوران‌های خوب کم ندارد، اما چه چیزی باعث می‌شود که رستوران های هتل چمران شیراز هواداران خوبی داشته باشند؟ رستوران‌های این مجموعه در یکی از بهترین نقاط شهر و در مرتفع‌ترین ساختمان شیراز واقع شده‌اند و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارند؛ بنابراین اگر برای تفریح و سرگرمی بخواهید به مکان‌های دیدنی شیراز بروید، می‌توانید سر راهتان سری به رستوران های هتل چمران بزنید و غذایی خوشمزه میل کنید.

از دیگر امتیازات رستوران های هتل چمران شیراز نیز می‌توان به برخورد گرم و صمیمی پرسنل، دکوراسیون شیک، تمیزی محیط، کیفیت بالای غذاها و تنوع آن‌ها اشاره کرد. در رستوران‌های این مجموعه تمام غذاها، چه غذاهای ایرانی و چه فست فودی با مواد اولیه تازه تهیه می‌شوند و به همین دلیل عطر و طعمی عالی دارند. رستوران‌های هتل چمران شیراز برای هر سلیقه پیشنهادی خاص دارند و در فضایی دلچسب از شما پذیرایی می‌کنند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
بهاره رهنما: آدمی که بعد 30 سال کار کردن نتونه رفاه مالی داشته باشه آدم بی دست و پاییه! ما راننده تاکسی‌ها و پاکبان‌ها بابت بی دست و پایی‌مان از شما معذرت می‌خواهیم خانم بهاره رهنما+فیلم (491 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (303 نظر) بهنوش طباطبایی: کشتن روباه و استفاده از پوست حیوان خیلی هم خوبه برای محیط زیست مفیده چطور گوشت از قصابی میخریم نمیگیم به قیمت کشته شدن حیوانه+فیلم (152 نظر) ارژنگ امیرفضلی در کانادا: آدم‌ها می‌گن بریم خارج عشق و حال کنیم اما وقتی میان اینجا میگن بریم همون ایران، من خودم بخوام نفسی از ته دل بکشم میرم ایران+فیلم (145 نظر) المیرا شریفی مقدم خطاب به شاهزاده امارات: زیاد حرف بزنی باید 2 تا جزیره دیگه رو هم پس بدی +عکس (142 نظر) هادی چوپان در برنامه علی ضیا: قهرمان جهان شدم صبحش رفتم سر ساختمون گچکاری؛ صاحبکارمون بنر یک در یک زده بود آقا قهرمان جهان شدی مبارکه!/ از شیراز تا تهران رو با اتوبوس می اومدم (124 نظر) رهبر معظم انقلاب: 14 ساله که بودم از پدرم اجازه می‌گرفتیم و با برادرم به ییلاق می‌رفتیم شب خسته برمی‌گشتیم و می‌خوابیدیم، پدرم ما را در خواب می‌بوسید چون دلتنگمان می‌شد+عکس (95 نظر) حرف های گنده تر از دهن مهشید حامدی زن ابی خواننده خطاب به محسن چاوشی: عرب پرست!/ مثل سگ افتخار می‌کند به کاباره و شهامتِ تهران ندارد! (88 نظر) محمدرضا شریفی نیا: رهبر معظم انقلاب در زمینه ادبیات متبحّر هستند خصوصا ادبیات روس؛ خیلی جالب بود که یک روحانی چقدر مسلط بر ادبیات کشورهای دیگه هستند+ویدیو (85 نظر) محمدرضا گلزار برای اولین بار با انتشار عکس مادر جوان و باکلاسش در اینستاگرام تولدش را تبریک گفت+عکس/ مادرشوهر جوان آیسان خانوم چه چهره مهربونی داره (84 نظر) رهبر معظم انقلاب: ساعت 5 صبح که کارم رو شروع می‌کنم، ده و نیم دلم میخواهد بخوابم +ویدیو/ شرح یک روز کاری پُربار از زبان رهبری (75 نظر) حضور بازیگران مشهور ایرانی در ورژن ایرانی افسانه جومونگ/ رضا عطاران در نقش موپالمو، امین حیایی در نقش یونگ بو، الناز شاکردوست در نقش سوسانو و جواد عزتی در نقش جومونگ+فیلم (70 نظر) حال و هوای کلاس درس در حضور سرزده رهبر معظم انقلاب در یک روستای محروم +عکس؛ از خنده های ریز یک دانش آموز تا نگاه های خیره دانش آموز دیگر (70 نظر) زهرا خواهر رضا داوودنژاد: روز اول مهر صبح با مادرم رفتم مدرسه و بعد از ظهرش دیگه مادرم رو ندیدم، به خاطر اینکه ایشون سکته قلبی کردند و از دنیا رفتند (60 نظر) همسر بیرانوند: علیرضا از غر زدن های من می ترسد/ بعد از 4 بار خواستگاری به علیرضا جواب مثبت دادم/ کافی است چیزی از اشتباه علیرضا بگویم تا فورا عصبانی شود (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
10 دقیقه‌ای برای عصرونه کیک درست کن / طرز تهیه کیک ساده خانگی به صورت مرحله به مرحله و بسیار خوشمزه
آشپزشو؛ 10 دقیقه‌ای کتلت درست کن / آموزش گام به گام طرز تهیه کتلت سیب زمینی ساده و خانگی با طعمی بی نظیر
10 دقیقه‌ای پنکیک درست کن / آموزش طرز تهیه پنکیک خانگی
10 دقیقه‌ای فلافل درست کن / طرز تهیه فلافل ساده به روش خوزستانی با طعم بسیار عالی
آشپزشو؛ 5 دقیقه‌ای سالاد ماکارونی درست کن / طرز تهیه سالاد ماکارونی خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی
در عرض 10 دقیقه مثل کافه‌ها چیز کیک درست کن / طرز تهیه گام به گام چیز کیک یخچالی با بیسکویت پتی بور با ساده ترین دستور
فال ابجد روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال شمع روزانه امروز شنبه 5 آبان 1403
فال روزانه امروز شنبه 5 آبان ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 5 آبان ماه 1403
رهبر معظم انقلاب: موهای دخترم را شانه کردم، بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند+عکس/ روایتی از پدرانگیِ شیرین رهبری
فال انبیاء روزانه شنبه 5 آبان 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 5 آبان 1403 + فیلم
شوک خونین در فوتبال اروپا / قطع عضو بازیکن فوتبال در زمین بازی + فیلم
تعجب مقامات مصر از پزشکیان و تیم همراهش / اروپا چهره دیگری از شما نشان می‌دهد
منتخب روز   
رفتار خارج از عرف و بی‌احترامی اردوغان به پزشکیان در اجلاس بریکس+ویدئو (فیلم) کباب بازی مردم لبنان زیر بمباران وحشتناک اسرائیل / انصافاً این روحیه مردم لبنان قابل ستایشه ... عکس دیده نشده از معشوقه یهودی مظفرالدین شاه قاجار / ماشالا مَردیه برای خودش!😂 زوایای پیدا و پنهان سرطان‌های ارثی/آیا سرطان ارثی است؟ بازداشت مردی که به اسیدپاشی روی دوستش متهم است وحشتناک ترین قتل مرد جوان به دست بستگانش / صحنه‌سازی زن و شوهر جوان برای طبیعی جلوه دادن مرگ 4 محکوم پرونده مشروبات الکلی مسموم اعدام شدند مال باخته برای پیدا کردن دزد خودرواش اشتباهی مردی بیگناه را ربود! پذیرایی از مسعود پزشکیان در باند فرودگاه و پس از پیاده شدن از هواپیما با شیرینی های مخصوص و محلی در روسیه+عکس قتل دختر 9 ساله به دست دوست 13 ساله‌اش / جسد در تپه های شهرک مسعودیه پیدا شد! + اعترافات افشای رازهای تاریک قتل داریوش مهرجویی و همسرش/ چه کسانی پشت این جنایت بودند؟ فردی که در فرودگاه امام خمینی مرتکب قتل شد: می‌خواستم کارفرما را بترسانم!