دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

ری اکشن یک فرد رندوم ایرانی به حملات موشکی اسرائیل به ایران +فیلم/ فقط اونی که گفت باشه بخوابیم دیگه... 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: اعتماد ایرانی ها به سامانه های دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به اندازه ای است که حتی در اوج موشکباران هم با چنین ری اکشن های جذابی مواجهیم. مرگ بر اسرائیل یعنی این بقیه اش داستانه

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، هرچند اکثر جنگنده‌های اسرائیلی جرأت حضور مستقیم بر فراز آسمان کشورمان را نداشتند و بزدلانه (!) و از راه دور و حریم آسمانی عراق و اردن به چند نقطه نظامی ایران موشک‌پرانی کردند، اما نکته مهم و افتخارآمیز در این میان که دوست و دشمن آن را تایید کردند، عملکرد استثنایی پدافند کشورمان بود.

پدافند هوایی جانانه در برابر مدرن‌ترین پرتابه‌های موجود جهان مقاومت کرد و درخشید. واقعیت این است که همه سرمایه نظامی غرب در خدمت رژیمی که در نهاد‌های بین المللی به "نسل کشی" متهم است، درآمده و پدافند ایران چنین "گلوله‌های کثیفی" را خنثی و منهدم کرد که این مورد جای افتخار دارد!

بچه‌های پدافند ایران در این راه "شهید" هم دادند، افتخاری برای نیرو‌های مسلح ایران که در تاریخ ماندگار خواهد ماند اما خیلی خودمانی قبل از هر تحلیل و حرف اضافه و پس و پیش باید بگوییم "دم بچه‌های پدافند گرم! " گل کاشتید! قدردان شما هستیم!

در ویدئویی که مشاهده کردید یکی از شهروندان ایرانی با زبان شیرین کردی از صدای موشک ها می پرسد و یکی دیگر در جواب او میگوید که پدافند در حال خنثی کردن حملات موشکی اسرائیل است. در نهایت توصیه آخر این است: "بخوابیم دیگر..."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
مراحل سابمیت مقاله
نگاهی به میز صبحانه شیک و مدرن خانه شاهرخ استخری و صبحانه ساده و مقوی پناه و نبات کوچولو به سبک اروپایی/ چه مامان خوش سلیقه‌ای😍+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی