دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ریخت و پاش های عجیب غریب در بازی چشم و هم چشمی ستاره های لیگ برتری 

شنبه، 09 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: دیزی آمودیو به ستاره‌های لیگ برتر کمک می‌کند تا از نامزدهای زیبای خود خواستگاری کنند. برخی از این ستاره‌ها تا 20000 پوند برای یک رویداد سفارشی می‌پردازند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، فوتبالیست‌های امروزی خیلی رمانتیک هستند. بزرگترین ستاره‌های لیگ برتر در سال گذشته درگیر عروسی‌ها و خواستگاری‌های مجلل و مفصل بودند. آرون رمزدیل از جورجینا اروین در مقابل پس‌زمینه‌ای نورانی با جمله «با من ازدواج می‌کنی؟» خواستگاری کرد. در حالی که ماه گذشته دیوگو دالو، بازیکن منچستریونایتد، در اتاق هتل پنج ستاره شانگریلا که آن را پر از گل رز کرده بود زانو زد تا با یک حلقه الماس درخشان از کلودیا لوپس خواستگاری کند.

دیزی آمودیو که 11 سال پیش شرکت خود را به نام «خواستگاران» راه‌اندازی کرد، به آنها در طراحی و برنامه‌ریزی خواستگاری رمانتیک و مفصل کمک می‌کند. این شرکت مستقر در لندن بیش از 4000 طرح پیشنهادی خواستگاری را در سراسر جهان سازماندهی کرده‌، از جمله در پاریس، دبی و سانتورینی.

او می‌گوید که فوتبالیست‌ها با کمال میل 20000 پوند برای خدمات او پرداخت می‌کنند و عکس‌ها را در اینستاگرام خود پست می‌کنند. دیزی به نشریه «سان» گفت: «آنها همیشه ساده‌ترین و جالب‌ترین پیشنهادها را می‌دهند. هیچ کار دیوانه‌واری نمی‌خواهند. فقط می‌خواهند همه چیز تازه و به بهترین شکل باشد. اغلب افراد گل مصنوعی می‌خواهند اما فوتبالیست‌ها می‌خواهند یک گل‌فروش بیاید و قلبی بزرگ از گل رز طبیعی برایشان درست کند.

کار کردن با آنها دوست‌داشتنی است. سرشان خیلی شلوغ است و چیزی در مورد برنامه خواستگاری نمی‌دانند. برای نظرات تخصصی به من مراجعه می‌کنند و مشتاقانه به حرفهایم گوش می‌دهند. ما فوتبالیست‌های زیادی را جذب می‌کنیم، از هر نوع، از هر لیگی، با هر بودجه‌ای. لازم نیست یک بازیکن درجه یک لیگ برتری با دستمزد هفتگی 400 هزار پوندی باشید. با این حال همه آنها در یک مورد وجه اشتراک دارند: می‌خواهند همه چیز شیک باشد.»

طرح خواستگاری هرکسی متفاوت است. دیزی و تیمش صفحه اینستاگرام زوج مورد نظر را بررسی می‌کنند تا از سبک و سلیقه آنها ایده بگیرند. دیزی در ادامه گفت: «ما طبق نیاز مشتری‌ها پیش می‌رویم. دخترها را در اینستاگرام یا تیک‌تاک پیدا می‌کنیم، زیرا برخی از این فوتبالیست‌ها را نمی‌شناسیم. صفحات دخترها را زیر و رو می‌کنیم تا ببینیم چه چیزی دوست دارند. بعضی از آنها شاید ساده باشند و بعضی شیک‌پوش‌تر. تا جایی که بتوانیم دخترا را دنبال می‌کنیم.

پسرها یک عکس نشان می‌دهند و می‌گویند همین را می‌خواهم. من به آنها می‌گویم که کمی صبر کن تا همه چیز را مناسب رابطه شخصی تو و نامزدت دربیاوریم. ما وسایل تزئینی هم اضافه می‌کنیم، مثل تابلوی بزرگ «با من ازدواج می‌کنی؟»، شمع، گل، چراغ، گلبرگ و تزئین میزی که روی آن غذا و شامپاین سرو شود. اغلب اوقات آنها سرگرمی زنده هم می‌خواهند. مانند یک ویولن‌نواز یا ویولن سل، که آهنگ‌های پاپ عاشقانه مثل «اد شیرن» بنوازد. ما همیشه عکاس و فیلمبردار هم داریم چون همه دوست دارند این لحظه خاص را ثبت کنند. دخترها و پسرها آنقدر ذوق‌زده می‌شوند که دوست دارند این فیلم را بارها ببینند و آن را به خانواده خود نشان بدهند یا در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارند.»

با این حال، برخی از فوتبالیست‌ها به آمودیو و تیمش زمان زیادی برای برنامه‌ریزی نمی‌دهند. آمودیو ادامه داد: «اکثر پسرها به ما فرصت دو هفته‌ای می‌دهند، یا اگر خوش‌شانس باشیم یک ماه. اما فوتبالیست‌ها فقط چند روز به ما فرصت می‌دهند!»

حتی یک بار یکی از فوتبالیست‌های لیگ برتر پنج ساعت قبل از اینکه از دختری خواستگاری کند با دیزی تماس گرفت. دیزی با خنده گفت: «واقعا ترسناک بود. باید خیلی عجله می‌کردیم تا همه چیز به موقع آماده شود. اما موفق شدیم برای این زوج اتاقی در هتل شانگریلا رزرو کنیم و تجربه زیبایی برایشان رقم بزنیم.»

البته که همه این کارها ارزان نیست. آمودیو توضیح داد: «ما بسته‌هایی داریم که از 2000 پوند شروع می‌شود و تا 5000 پوند هم می‌رسد. این معاملات شامل یک اتاق مجلل برای اقامت در هتل 5 ستاره با منظره‌ای دوست‌داشتنی، غذای خوب، و ثبت لحظه‌ای ماندگار می‌شود.» اما بیشتر فوتبالیست‌ها بیش از 20000 پوند هزینه می‌کنند تا موارد سفارشی بیشتر افزون بر موارد معمول بسته‌ها داشته باشند.

آمودیو فشار و استرس خواستگاری را برایشان کمتر می‌کند. او می‌گوید: «نباید نگران دیر کردن عکاس یا درست چیده نشدن گلبرگها باشید. ما برای همین اینجا هستیم. گفتن همین جمله «با من ازدواج می‌کنی؟» به اندازه کافی استرس دارد، چه برسد به بقیه چیزها.»

آمودیو که کسب و کار دیگری هم دارد و برای جشن عروسی برنامه‌ریزی می‌کند. عاشق شغلش است و می‌گوید: «واقعا شغل قشنگی است زیرا بزرگترین اتفاق در زندگی آنها را رقم می‌زنیم. شادی محض است. آنها هیجان‌زده هستند و به کمک نیاز دارند زیرا نمی‌دانند باید چه کاری انجام بدهند. پیوند خوبی هم با برخی از آنها ایجاد می‌شود و حتی از ما می‌خواهند که جشن عروسی‌شان را هم برنامه‌ریزی کنیم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم