دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رضا رویگری: 12 ساله پسرم رو ندیدم عکسش رو بغلم نگه می دارم که بهش بگم دلم براش تنگ شده ، منو اینقدر تنها نگذارید، من هیچکس رو ندارم دیگه 

سه شنبه، 24 مهر 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از صحبت های رضا رویگری بازیگر خوب کشورمان را مشاهده می کنید که دلتنگی اش برای پسرش می گوید که 12 سال است او را ندیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت 1401 از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی نداشته، او در صحبت هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.


16 پسندیدم 29 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چیدمان شیک میز صبحانه سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام و حلیم خوری آنها در یک جشن خصوصی+عکس
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
امین زندگانی تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش دسته موتوری و موی جو گندمی قابل شناسایی نیست
(ویدئو) واکنش مبینا نعمت‌زاده به انتشار جنجالی کارنامه تحصیلی و نمراتش/ من عادت دارم پشت سرم حرف بزنند
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
لیندا کیانی فرزانه سریال دلدادگان : ازدواج تو سن پایین راحت تره ولی هرچی میگذره هر روز داره سخت تر میشه ، ولی ازدواج خیلی چیز خوبیه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)