دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رضا رویگری: خانم فریبا کوثری یکی از هنرمندانی بود که خیلی به من کمک کرد 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از صحبت های رضا رویگری بازیگر خوب کشورملان را مشاهده می کنید که از خانم فریبا کوثری و همه کسانی که در این مدت به او کمک کردند قدردانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رضا رویگری بازیگر، خواننده و نقاش متولد 6 دی 1325 در تهران می باشد. وی دیپلمه و دانش‌آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است.

رضا رویگری در خانواده ای مذهبی در تجریش به دنیا آمد، پدر او یک آیت الله بی عمامه بود و وی تنها فرزند خانواده اش می باشد.

پدرش علاقمند بود که او روحانی شود به همین خاطر رضا رویگری مدتی را در حوزه تحصیل کرد اما بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد.

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری در ویدیویی که اردیبهشت 1401 از او منتشر شد، اعلام کرد که توسط همسرش به حال خود در آسایشگاه کهریزک رها شده و سیمکارت خط اصلی اش توسط همسرش تعویض شده و امکان اطلاع دادن از وضعیت اش به کسی نداشته، او در صحبت هایش از طرفدارانش درخواست کمک کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
گام اول و درست وزیر علوم در قامت مسئول ارشد؛ دیدار با محمدرضا شفیعی کدکنی در منزلش+ عکس/ پذیرایی مفصل استاد ارزشمند ادبیات از مهمانانش
(ویدئو) نجم الدین شریعتی همراه مصطفی راغب و بقیه بازیگران در اربعین در کربلا
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پاسخ دندان‌شکن ولی اشکبار خواهران منصوریان به توهین هادی ساعی/ قدردانی احساسی الهه منصوریان از خواهرش، شهربانو، که برایشان هم پدر بود و هم خواهر😭
ترجمه تخصصی کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله