دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

رضایت پدر و مادر به قتل ناموسی پسرشان/ جرم خواهرش صیغه شدن بود! 

سه شنبه، 12 اردیبهشت 1402
کد خبر: 338613
ساعدنیوز: ساعت 11و30 دقیقه دوشنبه 3 آذر سال 1399 بود که صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان وحشت را به دل مردم انداخت و خیلی زود در تماس با پلیس 110 تیمی از مأموران به محل تیراندازی رفته و با صحنه جنایتی هولناک روبه‌رو شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، ساعت 11و30 دقیقه دوشنبه 3 آذر سال 1399 بود که صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان وحشت را به دل مردم انداخت و خیلی زود در تماس با پلیس 110 تیمی از مأموران به محل تیراندازی رفته و با صحنه جنایتی هولناک روبه‌رو شدند.

تیم پلیسی در محل با جسد زن 30 ساله‌ای مقابل در خانه‌شان روبه‌رو شدند که داخل خودرو هدف گلوله تفنگ شکاری قرار گرفته بود.

تحقیقات کلید زده شد و مأموران پی بردند زن جوان در حالی که همراه فرزند 12 ساله‌اش و برادرش در خودرو بودند، برادرش در برابر چشمان خواهرزاده‌اش اقدام به تیراندازی به سمت خواهرش کرده و پس از قتل پا به فرار گذاشته است.

بدین ترتیب به دستور بازپرس ویژه قتل تجسس‌های پلیسی آغاز شد و مأموران در بررسی‌های میدانی پی بردند که زن جوان از اوایل سال 1399 صیغه یک مرد عراقی شده و پسر جوان با اطلاع از این موضوع و با توجه به مخالفت‌هایی که در این زمینه داشته، دست به قتل خواهرش زده است.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه خانواده زن جوان با حضور در اداره پلیس ادعا کردند پسرشان با آنها تماس گرفته و عنوان کرده قصد کشتن خواهرش را نداشته و گلوله اشتباهی شلیک شده است.

تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه 28 آذرماه سال 1399 پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد.جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدئو) داستان کوتاه انگلیسی «روباه و کلاغ»/ زیرنویس فارسی چسبیده و یادگیری آسان اصطلاحات خاص