دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

رژیم صهیونیستی از پایان حمله به ایران خبر داد 

شنبه، 05 آبان 1403
کد خبر: 414977
ساعدنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش، از پایان حمله‌ به ایران خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری ساعدنیوز، رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم از پایان حمله‌ به ایران خبر داد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مدعی شد که حملات امروز به ایران «پس از سه مرحله به پایان رسید..همه هواپیماهای ما پس از حمله به ایران به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند..حمله ایران به همه اهدافش رسید».در ادامه بیانیه ارتش متجاوز اسرائیل آمده است که این حمله به دستور سطح سیاسی اسرائیل در پاسخ به حملات ایران صورت گرفته است.

ارتش اشغالگر در ادامه مدعی شد: «اگر ایران دور جدیدی از تشدید تنش را آغاز کند، ما موظفیم پاسخ دهیم».

این رجزخوانی صهیونیست‌ها در حالی است که به گواه تحلیلگران نظامی، حمله اسرائیل به ایران، در مقایسه با عملیات وعده صادق 2 جمهوری اسلامی ایران، بسیار کوچک و کم‌اهمیت ارزیابی می‌شود.

صبح امروز قرارگاه پدافند هوایی ایران طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که این ابعاد در دست بررسی است.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه