دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

ساعت هوشمند Honor Watch GS ۳ با ویژگی‌های کاربردی رونمایی شد 

پنجشنبه، 23 دی 1400
کد خبر: 187849
ساعد نیوز: ساعت هوشمند Honor Watch GS ۳ با بدنه فولادی ضد زنگ، موقعیت یابی بهبودیافته و ردیابی سلامتی معرفی شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آنر در حال گسترش ساعت های هوشمند خود با مدل جدید GS است. ساعت هوشمند Honor Watch GS ۳ بر عکس GS Pro، ظاهری براق دارد که باعث می شود شیک تر جلوه کند.

به نقل از جی اس ام آرنا، این ساعت دارای شیشه منحنی سه بعدی با قاب ساده است. بدنه این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده و ضخامت آن ۱۰.۵ میلی متر، وزن آن ۴۴ گرم و قطر آن ۴۵.۹ میلی متر است. همچنین این محصول در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی عرضه می شود که هر کدام دارای بند مچی متفاوتی هستند.

ساعت هوشمند GS ۳ آنر دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ و رزولوشن ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل است.

همچنین در این ساعت یک ماژول PPG ۸ کاناله قرار دارد که هنگام ردیابی ضربان قلب، ۹۷ درصد دقت را ارائه می دهد. همچنین به لطف Honor Health ۵.۰ ردیابی اکسیژن خون و ردیابی خواب را به صورت ۲۴ ساعته انجام می دهد. این ساعت در برابر آب مقاوم است و می توانید آن را به استخر ببرید. مجموعه سنسور های آن نیز شامل شتابسنج، ژیروسکوپ، قطبنما، فشار هوا و سنسور های نور محیط هستند.

این شرکت ادعا می کند که این ساعت تا ۱۴ روز استفاده معمولی یا ۳۰ ساعت ردیابی مداوم GPS را وعده می دهد. اما خبر خوب این است که این ساعت فقط به ۵ دقیقه شارژ نیاز دارد تا انرژی کافی برای کار کردن در طول روز را داشته باشد. شارژ کامل باتری ۴۵۱ میلی آمپری آن نیز کمتر از یک ساعت طول می کشد.

ساعت Honor Watch GS ۳ ویژگی های بسیاری دارد و در حال حاضر در چین پیش فروش می شود. مدل Racing Pioneer ۱۳۰۰ یوان (۲۰۵ دلار / ۱۸۰ یورو / ۱۵۰۰۰ روپیه) قیمت دارد، در حالی که دو نسخه دیگر آن با بند چرمی، ۱۵۰۰ یوان قیمت گذاری شده اند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن