دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

ساعت پخش مناظرات با مسابقات تیم ملی فوتبال تلاقی ندارد 

جمعه، 07 خرداد 1400
کد خبر: 152714
ساعد نیوز: قاضی زاده هاشمی گفت: برنامه ریزی که برای مناظرات انتخاباتی صورت گرفته است که قبل از پخش مسابقات مناظرات انجام شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگو با خبر ۲۱، درباره تلاقی ساعت برنامه مناظرات ریاست جمهوری با مسابقات ملی فوتبال اظهار کرد: سه روز برنامه مناظره داریم که در تاریخ های ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد است بحث تلاقی با مسابقات تیم ملی فوتبال مطرح است این را اشاره کنم که برنامه ریزی که برای مناظرات انتخاباتی صورت گرفته است که قبل از پخش مسابقات مناظرات انجام شود.

وی افزود: در روز ۱۷ خرداد که ساعت مسابقه فوتبال ۲۱ است قبل از مسابقه یعنی در ساعت ۱۷ مناظره برگزار می شود و در ۲۱ و ۲۵ خرداد که ساعت ۱۹ مسابقه داریم از ساعت ۱۵ مناظرات آغاز می شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: تلاش ما این است مجموع برنامه ۳ ساعته مناظرات با وقت استراحت و افزایش زمان مناظره، تا نیم ساعت قبل از پخش زنده مسابقات فوتبال به اتمام برسد.

وی درباره توهین و افترا نامزد ها به یکدیگر، گفت: در این مورد قانون داریم هرنوع توهین، تهمت، هتک حرمت و ... نامزد ها در حین مناظره انجام دهند، اگر برای افراد دیگر در مناظره باشد در همان جا تصمیم گیری می شود، اما اگر برای شخص ثالثی باشد برنامه ای برای پاسخگویی فرد فراهم می شود.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: توصیه ما این بوده است که قانون رعایت شود اگر راجع به افراد دیگر باشد این حق پدید می آید که پاسخ دهند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هزینه چاپ یک کتاب