دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی و نام گذاری این روز به نام روز صدا و سیما‎ 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
کد خبر: 400321
ساعدنیوز: تصاویری از بازدید رهبر انقلاب را از رسانه ملی مشاهده می کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نهم مردادماه سال 1375، سالروز بازدید تاریخی رهبر معظم انقلاب و به عنوان روز صدا و سیما نامگذاری شده است. «علی‌اصغر پورمحمدی» می‌گوید: دیدار مهمی بود. فکر می‌کنم آن روز رهبر انقلاب از درب چمران وارد سازمان صداوسیما شدند. یک دیدار طولانی، جذاب و بسیار تخصصی که همه تلویزیونی‌ها را خوشحال کرد. وی با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از استودیوها و لوکیشن‌های برنامه‌سازی تأکید کرد: رهبری علاوه بر بازدید از قسمت‌ها و بخش‌های مختلف سازمان صداوسیما، به استودیوها و لوکیشن‌های برنامه‌سازی خصوصاً برنامه‌های کودک رفتند و در هر دیداری هم نکات تخصصی را می‌فرمودند. این دیدار از صبح زود آغاز و تا بعدازظهر به طول انجامید. آن زمان من مدیر گروه اجتماعی شبکه‌های یک و سه سیما بودم و علی لاریجانی هم ریاست رسانه‌ملی را برعهده داشت. همچنین رهبری معظم انقلاب با هنرمندان و کارکنان رادیو نمایش در سال 70 دیداری داشتند که آن زمان جعفری‌جلوه مدیر واحد نمایش بود. او توضیح می‌داد که در واحد نمایش به طور گروهی رمان‌خوانی و نقد و بررسی دارند تا سطح دانش هنری را بالا ببرند. سؤال و جواب‌هایی بین گروه و حضرت آقا رد و بدل شد که برای همگان ثابت شد سطح دانش هنری، فرهنگی، قدرت تحلیل، نقد و بررسی و اشراف مقام معظم رهبری از همه آن‌ها بیشتر است. «محمد صوفی» از مدیران قدیمی رادیو و تلویزیون آن روز به‌عنوان مدیر شبکه دو سیما حضور داشته است. او می‌گوید: رهبر معظم انقلاب آن روز رهنمودهای روشنی برای ارتقاء کاری سازمان صداوسیما بیان فرمودند و در اجتماع مدیران و کارکنان رسانه ملّی، تداوم تلاش‌های صداوسیمایی‌ها را برای نیل به سطحی مطلوب و در حد انتظار از صداوسیمای جمهوری اسلامی ضروری دانستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 09 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد آرام جعفری بازیگر کم حاشیه به شکل تاج ؛ خلاقیت اُوستا قنّاد در طراحی کیک واقعا ستودنیست
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) حضور عادل فردوسی پور و جامعه ورزشی در مراسم ترحیم دختر امیر حاج رضایی / روحش شاد و یادش گرامی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
راز و نیاز عاشقانه هادی چوپان با اوستا کریم / گرگ پارسی هم که باشی محتاج خدایی ❤+عکس
ویدیویی دلخراش از انفجار وحشتناک باتری دوچرخۀ الکترونیکی در آسانسور
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
یادی کنیم از خشن ترین لحظات ساپینتو سرمربی پرحاشیه استقلال در ورزشگاه آزادی/ درگیری فیزیکی با تماشاگران و فحاشی به آن‌ها (فیلم)
(تصاویر) منحصربفردترین خانه‌ی دبی که توسط یک معمار هندی طراحی و ساخته شد/ این خونه رو فقط و فقط باید نشست و تماشا کرد/ معماری به کنار چه چیدمان شیکی!