دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / فناوری های نوین /

سامسونگ از گوشی تاشوی جدیدخود رونمایی کرد 

شنبه، 30 مهر 1401
کد خبر: 227443
ساعد نیوز: سامسونگ از گوشی‌های تاشو خود W23 و W23 فلیپ رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ هر سال از نسخه لوکس گلکسی Z Fold برای بازار چین رونمایی می کند و حالا شاهد معرفی W۲۳ در این کشور هستیم. البته این بار برای اولین بار کره ای ها از یک مدل W Filp هم رونمایی کرده اند که W۲۳ فلیپ نام دارد و مبتنی بر گلکسی زد فلیپ است.

از نظر مشخصات فنی گوشی W۲۳ تفاوتی با گلکسی زد فولد ۴ ندارد و تنها تفاوت آن ها به استفاده از ۱۶ گیگابایت رم در این محصول برمی گردد، در حالی که زد فولد ۴ به ۱۲ گیگابایت رم مجهز شده است.

تفاوت اصلی این محصولات به طراحی ظاهری آن ها مربوط می شود؛ جایی که گوشی های سری W معمولا از رنگ مشکی و طلایی بهره می برند. این موضوع درباره نسل جدید این گوشی ها در چین هم صادق است و سامسونگ برای پنل پشتی آن ها از سرامیک مشکی استفاده کرده و لولای آلومینیومی آن نیز طلایی رنگ با طرح مخصوص به خودش است. قلم S Pen هم ظاهری مشابه بدنه دارد و بطور جداگانه فروخته می شود.سامسونگ W۲۳ فلیپ از مشخصات فنی یکسان با گلکسی زد فلیپ ۴ بهره می برد و تنها بجای ۸ گیگابایت رم، حالا ۱۲ گیگابایت رم دارد. طراحی ظاهری این محصول مشابه برادرش است و با بدنه مشکی و طلایی روبه رو هستیم، هرچند بجای پنل پشتی سرامیکی، از شیشه استفاده شده است.

این محصولات به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده اند و سامسونگ در آن ها از باتری ۴۴۰۰ و ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. گوشی W۲۳ نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی با دوربین اصلی سه گانه دارد و گلکسی W۲۳ فلیپ از پنل ۶.۷ اینچی بهره می برد.

سامسونگ W۲۳ در نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۲۰۷ دلار قیمت دارد و گلکسی W۲۳ فلیپ با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۳۷۹ دلار فروخته می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب