دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

صعود چشمگیر استقلال و سقوط پرسپولیس در رده‌بندی بهترین باشگاه‌های آسیا 

پنجشنبه، 02 آذر 1402
کد خبر: 363535
ساعدنیوز: در جدیدترین رنکینگ فوتبال‌دیتابیس پرسپولیس رتبه دوم را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، فوتبال دیتابیس که برای سالهای طولانی داده و رنکینگ تیمهای باشگاهی را ارائه می‌کند، در تازه‌ترین رتبه بندی خود جایگاه دومی پرسپولیس در آسیا را به النصر داده تا این تیم به همراه الهلال، بهترین تیمهای آسیا لقب بگیرند.

این در حالی است که پرسپولیس تنها یک امتیاز کمتر نسبت به ماه پیش دارد و به نوعی عملکرد درخشان النصر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ روشن سعودی باعث شده تا این تیم به رتبه دوم آسیا برسد.

نکته جالب اینکه در بین 5 تیم برتر آسیا تنها کاوازاکی فرونتاله از شرق آسیا حضور دارد و چهار تیم دیگر از لیگ عربستان و ایران هستند و باتوجه به تعطیلی لیگهای شرق آسیا به این جایگاه رسیدند.

استقلال با نتایج درخشان و صدرنشینی در لیگ برتر توانسته به رتبه پنجم آسیا برسد و حالا تنها یک امتیاز با کاوازاکی فرونتاله فاصله دارد و حتی ممکن است ماه آینده به رتبه چهارم آسیا صعود کند.

سپاهان در رنکنینگ این ماه به جایگاه هفتم رسیده و این تیم هم فرصت خوبی دارد تا در ماه‌های آینده به جمع پنج تیم برتر آسیا برسد و حتی رتبه پرسپولیس را تهدید کند.

در رنکینگ جهانی هم استقلال صعود بسیار خوبی داشته و به جایگاه 138 رسیده اما پرسپولیس همچنان با تکیه بر رتبه 122 جهانی، بهترین تیم ایران محسوب می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه