ساپینتو هم خودش را بدبخت کرده هم استقلال را

  یکشنبه، 01 آبان 1401 ID  کد خبر 227494
ساپینتو هم خودش را بدبخت کرده هم استقلال را
ساعدنیوز: سرمربی پرتغالی استقلال باید قبول کند که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اگر به این نحو پیش برود، قافیه را به رقبا می‌بازد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، تساوی بدون گل حاصل کار شاگردان ساپینتو در بازی خانگی بود! باز هم تیمی از لیگ برتر برای اینکه جلوی استقلال دوام بیاورد به قول فوتبالی ها دفاع اتوبوسی در محوطه ۱۸ قدم چید و از آن طرف هم استقلال دچار بن بست تاکتیکی شد و نتوانست سدی که پیش روی خود داشت را بشکند. نتیجه کار این شد که استقلال فقط یک امتیاز گرفت و در مکان سوم جدول جا خوش کرد. حالا اما نه از گیر دادن به کار داور خبری بود و توجیهاتی که هر دفعه ساپینتو می آورد. سرمربی پرتغالی استقلال باید قبول کند که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اگر به این نحو پیش برود، قافیه را به رقبا می بازد. یک بازی دیگر فرصت است تا استقلال قبل از جام جهانی فاصله امتیازی خود را با رقبا حفظ کند و اجازه ندهد که تیم بیش از این با مشکلاتی که دارد وارد تعطیلات اجباری لیگ شود. در خصوص شرایط فعلی استقلال با محسن بیاتی نیا مهاجم سابق استقلال همکلام شدیم.

استقلال در حالی که می توانست در بازی خانگی برنده شود، مقابل آلومینیوم متوقف شد!

به نظر من باید ساپینتو تفکرات خود را تغییر دهد. هر وقت تیمی فضاهای پشت دفاع را می بندد، استقلال به بن بست تاکتیکی می خورد و نمی تواند کاری از پیش ببرد. استقلال برای رسیدن به دروازه حریف و گل زدن باید به فکر راه های دیگری باشد.

ناتوانی در رسیدن به گل و شکست سد دفاعی حریف تنها مشکل استقلال است؟

خیر، استقلال به نظر من از نظر بدنی هم کم می آورد. استقلال بخوبی در زمین مالک توپ است اما نمی تواند از این مالکیت بخوبی استفاده کرده و به گل برسد. به نظر من در موقعیت فعلی استقلال هر مهاجمی که در نوک حمله باشد نمی تواند گل بزند چون بخوبی برای او موقعیت ساخته نمی شود!

مشکل از هافبک های استقلال است؟

مشکل از نحوه بازی کردن استقلال است و ربطی به هافبک یا خط دیگری ندارد. قایدی و محبی سرعت خیلی خوبی دارند و اگر برای آنها فرصتی ساخته شود می توانند گل بزند اما همان بن بست تاکتیکی که گفتم وجود دارد. استقلال برای رسیدن به گل باید روش های مختلفی را تجربه کند.

به نظر می رسد که شما معتقدید استقلال دچار سردرگمی شده است؟

دقیقاً همین طور است. استقلال دچار سردرگمی شده و این نکته تیم را به شدت آزار می دهد.

در چنین شرایطی رفتار ساپینتو هم باعث محرومیت و دوری او از زمین شده است! نظرتان در خصوص رفتارهای سرمربی استقلال چیست؟

به نظرم ساپینتو با رفتارهایش هم خودش را بدبخت کرده و هم استقلال را. مربی که کنار زمین نباشد نمی تواند مسائل تاکتیکی را به شاگردانش دیکته کند و فاصله او با زمین مسابقه به ضررش تمام می شود. اگر ساپینتو سعه صدر داشته باشد و رفتارهایش را کنترل کند، محروم نمی شود و به این ترتیب کنار زمین خواهد بود و می تواند تیم را بخوبی ارنج کند.

اما ساپینتو حتی از روی سکوها هم آرام و قرار ندارد و همان رفتارها را ادامه می دهد!

بله من هم همین را می گویم. او به هیچ وجه روی رفتارهایش کنترل ندارد و این مشکل جدی است.

بعد از هفته یازدهم به خاطر بازی های جام جهانی لیگ تعطیل می شود. به نظرتان در وقفه لیگ استقلال می تواند مشکلات خود را کنار بگذارد؟

همانطور که پیش از این گفتم باید ساپینتو تفکرات خود را تغییر دهد تا استقلال از بن بست تاکتیکی بیرون بیاید. امیدوارم سایپنتو بعد از این تعطیلات لیگ ایران را بشناسد.

پس معتقدید که ساپینتو تاکنون لیگ ما را نشناخته است؟

به نظر این طور می رسد که ساپینتو تاکنون نشناخته است. استقلال باید برای ادامه فصل تاکتیک خود را تغییر دهد تا بتواند نتیجه بگیرد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (241 نظر) فتوایِ رهبر انقلاب در پاسخ به استفتای نگهداری سگ و گربه (139 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (92 نظر) رهبر معظم انقلاب: من از وقتی که رهبر شده‌ام آجیل نخوردم، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟ (86 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (81 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌 (81 نظر) هیئت میثم مطیعی با رنگ و بوی المپیک‎/ کنایه سنگین مداح جنجالی به کیمیا علیزاده برنده مدال برنز در پاریس +فیلم (48 نظر) لعیا زنگنه: افتخار می‌کنم در کشوری زندگی می‌کنم که رهبر آن از نسل حضرت فاطمه زهراست+ ویدیو (41 نظر) نگاهی به حجاب تحسین برانگیز سارا شعری قهرمان بلژیکی تکواندو در المپیک پاریس/ خانم ورزشکار حجاب محدودیت نیست را تعریف کرد+تصاویر (37 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (33 نظر) خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا برای حل مشکل تیر برق جلوی خانه اش حماسه ساز شد/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد اوستا گچ کار برای ساختن مجسمه برای نسرین مقانلو حماسه آفرید/چقدر طبیعی! دست و پنجه ات طلا+عکس (26 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ غول بابلسری و گرگ پارسی (25 نظر) رونمایی همسر شاهرخ استخری از جواهرات ظریف و نگین دارِ زیبا و شیکش/ خاص، اعیانی و ایرانی پسند+عکس (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد ساندویج فروش تهرانی برای کمک کردن به کودکان نیازمند+عکس/ فرشته زمینی لقبی برازنده شماست👌 (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در اصفهان ؛ دارای جاذبه کم نظیر اما ناشناخته
ویدیو/ سکانسی خنده‌دار از شبیه‌سازی مسابقۀ نوستالژی "داریوش کاردان" در برنامۀ طنز "خنده‌بازار"/ انصافاً با مسابقۀ اصلی "ثانیه‌ها" مو نمیزنه
جواب خنده دار المیرا شریفی مقدم به پیشنهاد ازدواج شوهرش/ نگو از بی چادری خونه نشین بود!😂+عکس
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی برای از بین بردن لکه‌های سیاه گردو از روی دست به 9 روش عملی
تبریک جالب حاج قاسم به ظریف به خاطر تحریم شدن / به دلیل انتساب به رهبری مورد دشمنی آمریکا قرار گرفتید
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای طلایی برای طرز تهیه زردآلو خشک و برگه قیسی به 5 روش
تولد دوباره پوست؛ 10 ماسک خانگی و فوق العاده برای بستن منافذ باز پوست+10 راه کمکی برای خلاص شدن از شر منافذ
خونخواهی با تاکتیک غافلگیری / وعده رهبری قول صادق است
اتفاقی جنجالی در آنتن زنده تلویزیون: علیرضا حیدری قهرمان المپیک اسم کیمیا علیزاده را برد و از برنامه اخراج شد!
کابینه پزشکیان غافلگیر کننده بود؟
آکسیوس: ایران آماده حمله مستقیم به اسرائیل ظرف چند روز آینده است
نگاهی به شعر زیبا و شورانگیز استاد شهریار برای وصف قنوت رهبر معظم انقلاب/ عرشیان می‌کشند صف به نماز...+عکس
فراخوان سومین دورۀ دستیاری آموزشی دانشگاه آزاد
آغاز ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشگاه پیام‌نور
سولماز؛ ملکه مار و عقرب / کسب درآمد یک زن اردبیلی از سم و زهر
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟