دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

ساره جوانمردی خطاب به رهبر انقلاب: جسارت میکنم و انگشتر شما را برای میوه زندگیم هدیه میگیرم +فیلم 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
ساعدنیوز: رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس:شما در میدان ورزش علاوه بر قدرت بدنی، علاوه بر مهارت ورزشی و توانایی‌های جسمی یک توانایی معنوی را هم نشان دادید هویت را هم ارائه کردید. حالا این هویت ایرانی چیست؟‌ این مهم است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مدال‌آوران و دیگر اعضای کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک، درخشش توانایی‌ها و تجلی «هویت ملی، ‌سیاسی و دینی» ملت ایران را،‌ برجسته‌ترین نتیجه حضور ورزشکاران ایرانی در این مسابقات برشمردند و با اشاره به احساس شادمانی و عزت و سربلندی ملت از عملکرد ورزشکاران میهن گفتند: استعدادیابی به موقع، رسیدگی به زندگی قهرمانان و توجه همزمان به ورزش قهرمانی و همگانی، مسیر رو به پیشرفت ورزش را استمرار و سرعت خواهد داد.


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی فراوان از دیدار با مجموعه‌ای از عزیزترین فرزندان افتخارآفرین کشور، ‌گفتند: با مدال‌ها و رفتار خود دل ملت را شاد کردید. صمیمانه از شما، مربیان و همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

ایشان، جدی گرفتن ورزش را کاری درست و ضروری خواندند و با اشاره به سخنان جامع وزیر ورزش در این دیدار درباره تاثیرات اجتماعی-روانی و امیدآفرینی ورزش افزودند: ورزش در دیپلماسی عمومی هم تاثیر اساسی دارد و در مجموع کشور را بالا می‌برد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تست هوش فکری/ فقط افرادی با مغز اینشتین، می‌توانند در 3 ثانیه اشتباه تصویر "هاکی روی یخ" را شناسایی کنند
(عکس) ولخرجی‌های تاریخی فرح پهلوی/ غذاهای مجلل و خارجی تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر و ته دم خرچنگ/ بریز و بپاش از جیب مردم ایران
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
نگاهی به مجلل ترین مدرسه در سوئیس که بچه های پهلوی در آنجا درس خواندند/ زمانی که بچه های مردم از امکانات کم تحصیلی هم برخوردار نبودند!
خلاقیت تحسن برانگیز شاطر کرمانی برای پُخت نان +عکس/مغز تو رو باید طلا گرفت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC