دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

سعید سهیلی کارگردان: از اول میدانستم آقای پزشکیان رئیس‌جمهور می‌شود/ او یک آرتیست است 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعد نیوز: سعید سهیلی کارگردان و پدر ساعد سهیلی و سینا مهراد است در ادامه گفتگوی جالب او با فریدون جیرانی در مورد دکتر پزشکیان را می بینید. برای دنبال کردن اخبار و حواشی سلبریتی ها با ساعد نیوز باشید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، سعید سهیلی در تربت حیدریه کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس است. وی فعالیت هنری خود را از حوزه هنری خراسان با تئاتر و فیلم‌سازی آغاز کرد. او ابتدا در سال 1375 با فیلم مردی شبیه باران توجه اهالی سینما را به خود جلب کرد.

در همان سال فیلم توفان شن به کارگردانی جواد شمقدری نیز عرضه شد که فیلمنامه‌اش به صورت مشترک توسط شمقدری و سهیلی نوشته شده بود.

سهیلی در اواخر دهه هشتاد و در دهه نود با فیلم‌های چارچنگولی و گشت ارشاد توانست رکورد پرفروش‌ترین‌های سینمای ایران را برای مدتی از آن خود کند.

صحبت ها جالب او در مورد پزشکیان در گفتگو با فریدون جیرانی را می بینید.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا
(عکس) کیک تولد رویایی و خاص بدل ایرانی بیلی آیلیش، بازیگر سریال "دودکش"، برای تولد 36 سالگی‌اش/ وااای چقدر بیبی فیس! مطمئنین نباید 20 ساله میشد؟
همسر پزشک شیلا خداداد: ماقرار گذاشته ایم فرزندمان قیافه اش به مادرش برود و اخلاقش به من
(ویدئو) یکی از عجیب ترین چیزهایی که در عمرتان دیده اید / با این کشتی قدم زدن در کف دریاچه را تجربه کنید
اقدام تحسین‌برانگیز و پهلوانانه امین حیایی، پدر هاشم سریال از سرنوشت؛ پرداخت هزینه عمل همکار شرکت کننده عصر جدید+ویدیو/ واکنش و تعجب احسان علیخانی
ترجمه تخصصی کتاب
(ویدئو) پاک کردن شیشه هواپیما به سبک شوفر های تریلی اینبار در پاکستان!/ فقط اون قسمت که داشت دستمالشو گرد میچرخوند روی شیشه! 😂
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی