دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا 19 اسفند ماه تمدید شد 

سه شنبه، 16 اسفند 1401
کد خبر: 332916
ساعدنیوز: مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید نام نویسی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 تا روز جمعه 19 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_ تحلیلی ساعدنیوز به نقل ایرنا، علیرضا کریمیان روز سه شنبه از نام نویسی بیش از 350 هزار داوطلب در آزمون آموزش و پرورش خبر داد و گفت: نام نویسی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 از روز چهارشنبه 10 اسفند ماه آغاز شد و تا امروز سه‌شنبه 16 اسفند ماه ادامه داشت و با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت نام نویسی تا روز جمعه 19 اسفند ماه تمدید شد. مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: داوطلبان ابتدا اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای نام نویسی را که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده به‌ طور کامل مطالعه کرده و با دقت و توجه کافی در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر اقدام به نام نویسی کنند. ثبت‌نام‌ آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تا 19 اسفند ماه تمدید شد

وی افزود: با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه نام نویسی امکان ویرایش اطلاعات برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام کرده‌اند، فراهم شده و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: کارت شرکت در این آزمون از روز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1402 در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 8 اردیبهشت سال 1402 در تهران و با توجه به آمار شرکت‌کنندگان حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت